Javascript werkt deel, lay out niet goed

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
cobeman
New Member
New Member

Javascript werkt deel, lay out niet goed

Post by cobeman »

Hallo allen,

Dit is mijn eerste keer dat ik iets post op dit forum ben een echt newby op vlak van cms.
Ik heb een probleem met de lay-out van het javascript.
Het word wel uitgevoerd maar de toolbox tip word veel te ver van de muis getoond tov van wat het script zou moeten doen.

Je kan hier het script zien hoe het werkt en wat het zou moeten zijn. ik heb het ook gewoon overgenomen in mijn website:
http://javascript.internet.com/text-eff ... -tips.html

Hier zie je het in actie op mijn website, niet echt hetzelfde, maar ik weet echt niet wat de oorzaak of oplossing zou kunnen zijn:
http://www.lock-it.be/index.php?page=regio-s

Aub kan iemand eens kijken wat er mis zou zijn? Ik zit er al uren naar te staren maar totaal geen gedacht wat er mis zou zijn.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Javascript werkt deel, lay out niet goed

Post by Jos »

Je hebt inderdaad een css bestand waar je U tegen zegt :o daar kun je heel wat uurtjes naar staren en dan heb je nog niet alles gezien 8)

Ik heb er ook een uurtje aan besteed, maar kan je geen oplossing bieden. Wat ik wel constateer is dat hoe breder het scherm van je browser, hoe verder de tooltip van de muiswijzer verwijderd is.
cobeman
New Member
New Member

Post by cobeman »

Is inderdaad een groot css bestand de template die ik gedownload heb, maar spijti genoeg ken ik er weinig van.

Ik weet echt ook niet waar de oorzaak zou zitten.
Het script zelf? Denk het niet, want is een copy / paste naar de website.
De css kan goed zijn.
Een andere oorzaak kan ook goed zijn.

Je kan toch enkel maar zoals ze vragen het stuk voor de head in mijn head van mijn template steken en de rest op de pagina zelf.

Alvast super bedankt om toch even mij probleem na te kijken.

Mvg
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Ik denk ook niet dat het in het script zit. Maar de css wat te maken heeft met je script en de css van de pagina beïnvoeden elkaar. Ik ben bang dat daar niemand zomaar uit gaat komen. Daarvoor moet je echt een CSS guru zijn en een dag aan besteden.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”