Heey,
Ik ben een cmsmadesimple site die op de oude webhosting perfect werkte aan het verhuizen. Heb hem nu ingesteld op het nieuwe hostingpakket en ik krijg deze melding:
System.Web.HttpException: The component 'ADODB.Connection' cannot be created. Apartment threaded components can only be created on pages with an <%@ Page aspcompat=true %> page directive. at System.Web.Util.AspCompatApplicationStep.CheckThreadingModel(String progidDisplayName, Guid clsid) at System.Web.HttpServerUtility.CreateObject(String progID) at _Default.Page_PreLoad(Object sender, EventArgs e)
Dit krijg ik als ik de website open. Het adminpaneel werkt wel helemaal top. Iemand een idee hoe ik dat kan weg krijgen?
Super bedankt.
Joost
CMSMadeSimple site verhuist
Moderator: velden
Re: CMSMadeSimple site verhuist
Heb je de paden in de config.php aangepast?
Heb je de cache geleegd via de admin Websitebeheer » Algemene instellingen tabblad Uitgebreide setup?
Heb je de cache geleegd via de admin Websitebeheer » Algemene instellingen tabblad Uitgebreide setup?
Bedankt voor je reactie!
Paden staan goed.
Als je buffer wissen bedoeld heb ik dat ook gedaan.
Zelfde error nog steeds.
Paden staan goed.
Als je buffer wissen bedoeld heb ik dat ook gedaan.
Zelfde error nog steeds.
Ctrl-F5 geprobeerd?
Wat zegt je Systeem Informatie?
Wat zegt je Systeem Informatie?
Ja, al meerdere keren. Browser cache verwijderd enz.
Zoals ik eerder zei werkt de admin perfect. Ik zag net dat al de subpagina's ook gewoon werken alleen de welkomstpagina dus niet.
Dus als ik het domein direct aanroept krijg ik die eerder genoemde error. Al de subpagina's werken gewoon.
Zoals ik eerder zei werkt de admin perfect. Ik zag net dat al de subpagina's ook gewoon werken alleen de welkomstpagina dus niet.
Dus als ik het domein direct aanroept krijg ik die eerder genoemde error. Al de subpagina's werken gewoon.
Iemand nog ideeen? Nog steeds last van deze foutmelding als ik de site direct via het domein aanroep. Verder werkt de gehele site incl admin prima :S
---
Ik zie dat de titel van de pagina met de foutmelding 'Test DB' is. Ook vreemd.
---
Ik zie dat de titel van de pagina met de foutmelding 'Test DB' is. Ook vreemd.
Mensen het is opgelost!!! In het hostingpakket stonden ook .aspx bestanden zoals een default.aspx bestand. Deze word dus aangeroepen bij het openen van de website via het domein en die veroorzaakte deze errors. Nu dit bestand verwijderd te hebben werkt de website top.
Jos bedankt voor je hulp!
Jos bedankt voor je hulp!