Lieve mensen,
Dank voor jullie input. Ik had eerder het genoemde bestand al proberen te vervangen, door de originele, maar het gaf geen verschil. Nu wil ik de site upgraden naar 1.9.4 (heeft volgens de site nog niemand gedownload, maar dat lijkt me stug.
Maar ook nu kom ik weer vreemde zaken tegen.
Hij geeft aan dat de naam BoraBora is en als ik de eerste stap wil doen, krijg ik bovenaan de volgende melding:'
Code: Select all
Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Unknown modifier '/' in /home/edida/domains/muurkrant.org/public_html/lib/test.functions.php on line 296
Daar onder staat:
Daar kom ik ook niet verder mee, want het zegt me niks.
Kwam in de root nog een grote zip tegen genaamd 193.zip. Kan me niet herinneren, dat ik dat daar neer heb gezet.

Deze heb ik verwijderd. (Gedownload / gescand met MS security Essentials - die vindt niets bijzonders). Het lijkt me gewoon het pakket van versie 1.9.3 - heb het nog nooit eerder zo gehad.
Wat doe ik nu? Kan ik de upgrade gewoon afmaken of???
Ja, op 7 april, wil ik hier wel heel veel meer over horen. En inderdaad, denk dat er voor mijn problemen alleen al wel een aantal van dit soort dagen gevuld kunnen worden. PFFFF.
Nb. Zo snap ik nog steeds niet de werking van checksum, dus dat zou ook een mooie workshop voor mijn persoontje kunnen zijn.
En met die testserver op je eigen pc, ben ik ook nog niet verder gekomen. En ik wil het zo graaaaaaaaaaaaag allemaaaaaaaaaaaaal weten/kunnen!!!!!!!
Maar nu eerst maar eens zien, dat de site weer via admin benader baar is.
Wat bedoelde Pedes eigenlijk met
misschien wat laat om hier nu mee aan te komen ... maar het is beter om uw 'admin' map een andere naam te geven dan 'admin'
je maakt het iedereen wel makkelijk om de back-end login te bereiken.
denk ook dat ie gehackt is ...
misschien via ftp de class.admintheme.inc.php eens checken
misschien wat laat om hier nu mee aan te komen ... maar het is beter om uw 'admin' map een andere naam te geven dan 'admin'
je maakt het iedereen wel makkelijk om de back-end login te bereiken.
? Kan dat zomaar? Gooi je daar niet de heleboel mee op z'n kop? En dan moet je dat zeker steeds opnieuw doen na een nieuwe upgrade?
Ben benieuwd wie me weer verder kan helpen.
Nou, ben dus zo moedig geweest zelf iets uit te proberen. Heb de twee genoemde bestanden eerst van de server verwijderd en toen kon ik wel zonder foutmeldingen de heleboel upgraden. Alleen nog even de time limit en memory limit aangepast in de config en nu werkt alles weer naar behoren (voor zover ik kan zien).
Knap of knap van mezelf?
Maar goed. Hoop toch echt dat dit voorlopig de laatste heck is. pfffffffff