problemen na upgraden ( opgelost)

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
freerk

problemen na upgraden ( opgelost)

Post by freerk »

hallo allemaal
ik heb een upgrade gedaan van 1.8.2 naar1.9.3
dit is gelukt maar als ik nu op mijn site kijk is mijn heel opmaak weg en kun je de afbeeldingen en plaatjes ook niet zien
alles staat nog wel in afbeeldingsbeheer maar als ik daar op een platje druk dan krijg ik het volgende te zien

.htaccess-bestand gedetecteerd
U ziet deze melding wanneer er een .htaccess bestand in deze of een bovenliggende map staat.

Deze melding verdwijnt wanneer u het .htaccess-bestand uit deze of de bovenliggende map verwijdert.

Normaal gesproken is het mogelijk om gebruik te maken van URL-rewriting via een .htaccess-bestand. Op onze hosting werkt dit anders. In plaats van het bestand .htaccess dient u gebruik te maken van het bestand iirf.ini in de wwwroot van het (sub)domein.

U kunt het bestand iirf.ini zelf aanmaken en uploaden via FTP. De regels die normaal gesproken in het .htaccess-bestand staan dient u te plaatsen in het iirf.ini-bestand. Het .htaccess-bestand kunt u vervolgens verwijderen.

Meer informatie kunt u vinden op de helpdeskpagina. Hier wordt onder andere uitgelegd hoe u gebruik kunt maken van URL-rewriting binnen bekende CMS zoals bijvoorbeeld Joomla, WordPress, Drupal, Magento en osCommerce.

Wanneer u mappen wilt beveiligen met een gebruikersnaam en wachtwoord dan kunt u gebruik maken van de optie 'Beveiligde Mappen', welke voor u beschikbaar is in uw HELM Control Panel.

Mocht u nog vragen, neemt u dan alstublieft contact op met onze helpdesk.
wie weet hier raad mee
groeten freerk
Last edited by freerk on Sun Mar 06, 2011 8:48 am, edited 1 time in total.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: problemen na upgraden

Post by Jos »

Precies wat het zegt: je moet een paar .htaccess bestanden verwijderen. Ik heb het zelf ook bij een site die ik onderhoud.

Zo uit mijn hoofd gaat het om de directory [root]/images en om de directory [root]/uploads.

nadat je ze verwijderd hebt, zie jij je afbeeldingen weer terug, eventueel na een ctrl-F5 8)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”