nieuws module -> customfield .. vinkvakje (checkbox)

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pedes
Power Poster
Power Poster

nieuws module -> customfield .. vinkvakje (checkbox)

Post by pedes »

ik probeer een customfield 'vinkvakje' (checkbox) toe te voegen bij de nieuwsmodule, ik zie de checkbox in het artikel, ik kan het aan vinken, eens het artikel is opgeslagen verdwijnt het vinkje weer, maar in de database blijft de value op aangevinkt staan
ik kan het dus niet weer uitvinken ... aangezien het in het artikel niet is aangevinkt ... niet tegenstaande de value van de checkbox in de database als aangevinkt staat

iemand een idee hoe dit komt, hoe ik dit eventueel oplos ... wellicht is dit een bug ... denk ik.

Mvg,
Peter
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: nieuws module -> customfield .. vinkvakje (checkbox)

Post by Jos »

komt me bekend voor, diezelfde bug had ik in Gallery ook ingebouwd ;D (inmiddels opgelost)

In Gallery werkte het wel als er nog een tweede extra veld was, geen checkbox.
pedes
Power Poster
Power Poster

Post by pedes »

helaas ... met een 2° of zelfs 3° extra veld (geen of wel checkbox) geen oplossing

wat was de oplossing in Gallery ?
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

De oplossing bij Gallery is dan hier niet van toepassing. Dat zal op een andere manier werken.
Een checkbox is een apart geval... die wordt niet verzonden als ie niet aangevinkt is. In de code moet daar anders mee omgegaan worden dan een normaal tekstveld of een dropdown... Laat ik niet te technisch worden :D
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”