Hallo,
Ik heb een excel bestand ge-upload maar weet niet precies hoe ik er voor kan zorgen dat het bestand downloadbaar is voor iedereen. Als ik op het bestand klik vanuit het bestandsbeheer krijg ik een foutmelding. Ik wil het eigenlhjk zo hebben dat je direct het bekende schermpje krijgt met opslaan opnenen of annuleren.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Groeten Merijn
Excel bestand downloadbaar voor iedereen
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: Excel bestand downloadbaar voor iedereen
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:26 pm, edited 1 time in total.
-
- Forum Members
Hij geeft aan "internal server error"
Maar de site waar de link moet komen is beperkt door de host tot WYSIWYG. Dit had ik er misschien direct bij moeten melden. Hierdoor moet denk ik de link van het bestand zo werken dat als ik erop klik ik meteen het bekende schermpje krijg.
Maar de site waar de link moet komen is beperkt door de host tot WYSIWYG. Dit had ik er misschien direct bij moeten melden. Hierdoor moet denk ik de link van het bestand zo werken dat als ik erop klik ik meteen het bekende schermpje krijg.
-
- Forum Members
Bij deze nog even een screen van de foutmelding die ik krijg. Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik een bestand algemeen downloadbaar maak.
Grtz
Grtz
Het scherm van de foutmelding zit niet bij je laatste post Wifocarr 
Internal server error lijkt te wijzen naar of een fout in je .htaccess of er zijn meerdere.htaccess files binnen de folders van je website geplaatst of de folder waar deze files in staan hebben niet de juiste rechten. Dat is vanaf hier lastig te bepalen. Wil je een kopie van je .htaccess posten.
Gregor

Internal server error lijkt te wijzen naar of een fout in je .htaccess of er zijn meerdere.htaccess files binnen de folders van je website geplaatst of de folder waar deze files in staan hebben niet de juiste rechten. Dat is vanaf hier lastig te bepalen. Wil je een kopie van je .htaccess posten.
Gregor