ik probeer dus de showtime module in de achtergrond te krijgen en daarvoor een logo en menu, nu moet ik de wmode kunne aanpassen van de showtime module, maar ik kan deze instelling niet terugvinden ?
iemand een idee waar ik dit kan aanpassen ?
Mvg,
Peter
OPlossing
heb het opgelost door standaard instelling van de module te veranderen in wmode = 'transparent', werkt nu perfect
[opgelost]showtime module, wmode waar kan je dat veranderen
Moderator: velden
Re: [opgelost]showtime module, wmode waar kan je dat verande
Waar pedes, want hier heb ik ook een tijd naar gezocht, dacht dat dit niet kon gezien mijn reactie in je engelstalige topic.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
ok ... sorry dat ik wat onduidelijk was ... thats me ...
je download de module showtime (in mijn geval de 2.0.2)
unpack op uw computer
dan heb ik via notepad++ in die directory gezocht naar de bestanden waar wmode='window' in voorkwam ... in 'transparent' gezet
en geupload naar de webserver.
uiteraard is dit ... niet de ultieme manier ... omwille van updates overschrijving en zo .. maar het is wel een tijdelijke work-around
werk voor mij tijdelijk perfect
Mvg,
Peter
je download de module showtime (in mijn geval de 2.0.2)
unpack op uw computer
dan heb ik via notepad++ in die directory gezocht naar de bestanden waar wmode='window' in voorkwam ... in 'transparent' gezet
en geupload naar de webserver.
uiteraard is dit ... niet de ultieme manier ... omwille van updates overschrijving en zo .. maar het is wel een tijdelijke work-around
werk voor mij tijdelijk perfect
Mvg,
Peter
He Pedes,
bedankt het werkt bij mij nu ook. Ik ga er vanuit dat in een volgende update dit in de module zelf is in te stellen.
Groeten
Wiebren
bedankt het werkt bij mij nu ook. Ik ga er vanuit dat in een volgende update dit in de module zelf is in te stellen.
Groeten
Wiebren