Op deze pagina probeer ik een adres te laten weergeven:
http://marcverhaegenfansite.com/kalende ... Gorinchem/
de kaart wordt zichtbaar en de pointer staat op de goeie plaats, alleen wordt de pointer niet gecentreerd op de kaart weergegeven, maar staat de kaart op canada gecentreerd.
Nu heb ik hier op het forum gelezen dat het misschien iets met de css te maken heeft, maar in dat topic staat geen oplossing weer gegeven.
Kan iemand mij verder helpen.
Alvast bedankt
CG Googlemaps adres wordt niet gecentreerd weergegeven
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: CG Googlemaps adres wordt niet gecentreerd weergegeven
Ik heb geen ervaring met de CG googlemaps module. Heb je ook al gekeken naar de module googlemaps? Hier kun je vrij makkelijk de pointer centreren en het zoom level van de kaart aangeven.
Hoi Rene bedankt voor je reactie,
ik ben nu ook even met GoogleMaps aan het stoeien maar loop ook tegen een probleempje aan.
In CGKalender maak ik diverse signeersessies aan die telkens op een andere plaats gehouden worden. Nu wil ik op iedere detailpagina een map laten zien waarbij de marker gecentreerd staat.
Moet ik hiervoor elke keer een nieuwe map aanmaken of kan ik in de aanroep van GoogleMaps ook een specifieke Marker aanroepen?
Alvast bedankt voor jullie reacties
ik ben nu ook even met GoogleMaps aan het stoeien maar loop ook tegen een probleempje aan.
In CGKalender maak ik diverse signeersessies aan die telkens op een andere plaats gehouden worden. Nu wil ik op iedere detailpagina een map laten zien waarbij de marker gecentreerd staat.
Moet ik hiervoor elke keer een nieuwe map aanmaken of kan ik in de aanroep van GoogleMaps ook een specifieke Marker aanroepen?
Alvast bedankt voor jullie reacties
-
- Forum Members
Voor zover ik weet is er geen parameter waarbij je bijvoorbeeld een marker id kunt meegeven, zodat alleen deze marker wordt getoond.
Dus zal ik voor iedere locatie een aparte map aan moeten maken. Hmm het is niet anders, gelukkig zullen veel locaties regelmatig terug keren.
Bedankt Rene
Bedankt Rene