Ik heb een probleem als ik na de bezorgingspagina naar de betalingspagina wil.
Hierbij zegt hij:
You don't have permission to access /index.php?mact=CartMadeSimple,cntnt01,orderconfirm,1&cntnt01returnid=70&cntnt01returnid=70&cntnt01deliverymethod=SEC&cntnt01agreetoterms=1&cntnt01order_id=5&cntnt01continue=Naar%20betaalmethoden&cntnt01paymentmethod=PAYUF&cntnt01perfaction=request_confirmation on this server.
Wat kan ik hier aan doen?
En kan ik de payment pagina ook eventueel weg halen?
Aangezien alles gewoon via 1 betalingswijze geregeld wordt.
[Opgelost] Payment Made Simple probleem..
Moderator: velden
-
- Forum Members
[Opgelost] Payment Made Simple probleem..
Last edited by bigbrodesign on Sat Feb 05, 2011 1:43 pm, edited 1 time in total.
Re: Payment Made Simple probleem..
bigbrodesign,
Opmerkelijk dat je een 'permission to access' probleem krijgt. Heb je al order speed check out geprobeerd (zie opties onderaan)? Heb je dan zelfde probleem?
Programatuur zou als er maar een actieve betalingsmethode is direct naar corfirmatie door springen. De payment pagina weghalen heeft tot gevolg dat je programmatuur moet induiken. Dit zou een aanpassing in action.orderdelivery.php betekenen (hierin wordt namelijk aangestuurd dat de volgende stap betalingen is).
Duketown
Opmerkelijk dat je een 'permission to access' probleem krijgt. Heb je al order speed check out geprobeerd (zie opties onderaan)? Heb je dan zelfde probleem?
Programatuur zou als er maar een actieve betalingsmethode is direct naar corfirmatie door springen. De payment pagina weghalen heeft tot gevolg dat je programmatuur moet induiken. Dit zou een aanpassing in action.orderdelivery.php betekenen (hierin wordt namelijk aangestuurd dat de volgende stap betalingen is).
Duketown
-
- Forum Members
Re: Payment Made Simple probleem..
Ah kijk eens aan!
Hij doet het..
Bedankt
Speed checkout is toch iets makkelijker.
Hij doet het..
Bedankt

Speed checkout is toch iets makkelijker.