Als ik in NMS een nieuwsbrief verstuur dan komen er continue verkeerde tekens in voor. Zoals € 75,00 in plaats van € 75,00. Of een  in plaats van een spatie.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Ik heb al zitten zoeken en er wordt wel eens gesuggereerd dat dit een gevolg kan zijn van een verkeerde UTF aanduiding. Echter die staan allemaal op utf-8.
verkeerde tekens in NMS
Moderator: velden
Re: verkeerde tekens in NMS
Gevonden. Stond nog een aanduiding verstopt in de config van NMS zelf :S
Ik kan alleen de titel niet meer aanpassen naar [opgelost]....
Ik kan alleen de titel niet meer aanpassen naar [opgelost]....
Rodeto ik heb hetzelfde probleem, waar heb jij dit op kunnen lossen?
Thanx Evert
Thanx Evert
Rodeto,
om een post op [opgelost] te zetten, kun je nu de tick gebruiken. Oftewel het 'groene vinkje', daarmee wordt de post als Opgelost beschouwd.
Ronny
om een post op [opgelost] te zetten, kun je nu de tick gebruiken. Oftewel het 'groene vinkje', daarmee wordt de post als Opgelost beschouwd.
Ronny
In NMS staat een tabblad "Voorkeuren". Helemaal onderaan van die pagina staat de optie "Bericht Charset". Daar stond bij mij een of andere vage aanduiding. Ik heb deze op utf-8 gezet.
Ahh thanks hiermee lijkt het voor mij ook goed te gaan, thanks!rodeto wrote:In NMS staat een tabblad "Voorkeuren". Helemaal onderaan van die pagina staat de optie "Bericht Charset". Daar stond bij mij een of andere vage aanduiding. Ik heb deze op utf-8 gezet.
Gr. Evert