Beste Forum'ers,
Ik ben bezig om de module "CompanyDirectory" on te toveren in een simpel smoelenboek. Het smoelenboek werkt inmiddels maar er zijn veel velden die standaard in de module zitten die de klant niet gebruikt (fax,website,logo,enz.). Is er een mogelijkheid om deze uit de invoer te halen? om het wat simpeler te maken.
Ik gebruik maar vier velden: Naam, functie, email en de afbeelding. Ik heb geprobeerd om het bestand "action.addcompany.php", maar als ik daar iets in verwijder krijg ik een Query fout..
Iemand hier ervaring mee?
Groet,
Peter
CompanyDirectory invoervelden aanpassen [SOLVED]
Moderator: velden
CompanyDirectory invoervelden aanpassen [SOLVED]
Last edited by realrock on Sun Jan 09, 2011 11:32 pm, edited 1 time in total.
Re: CompanyDirectory invoervelden aanpassen
Ik weet niet of ik je goed begrijp, maar: ja!
Als ik je goed lees, wil je in de backend (admin) bij het aanmaken/wijzigen van een 'company' niet alle velden, maar enkel Naam, functie, email en de afbeelding.
Je kan het als volgt doen:
1. Maak een map 'module_custom' in de root van je website.
2. Neem de mappenstructuur van CompanyDirectory over (maak een submap 'CompanyDirectory', daarin weer een submap 'templates')
3. Kopieër het bestand 'editcompany.tpl' vanuit je CD installatie (te vinden in, juist, '{root}/modules/CompanyDirectory/templates')
4. Verander dit bestand naar hartelust!
De opzet is best overzichtelijk, je verwijderd de hele div om een bepaald invoerveld te verwijderen:
Bijvoorbeeld, je wilt geen telefoonnummer meer, verwijder:
Bij een nieuwe versie van CompanyDirectory zal dit custom template blijven werken.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust

Als ik je goed lees, wil je in de backend (admin) bij het aanmaken/wijzigen van een 'company' niet alle velden, maar enkel Naam, functie, email en de afbeelding.
Je kan het als volgt doen:
1. Maak een map 'module_custom' in de root van je website.
2. Neem de mappenstructuur van CompanyDirectory over (maak een submap 'CompanyDirectory', daarin weer een submap 'templates')
3. Kopieër het bestand 'editcompany.tpl' vanuit je CD installatie (te vinden in, juist, '{root}/modules/CompanyDirectory/templates')
4. Verander dit bestand naar hartelust!
De opzet is best overzichtelijk, je verwijderd de hele div om een bepaald invoerveld te verwijderen:
Bijvoorbeeld, je wilt geen telefoonnummer meer, verwijder:
Code: Select all
<div class="pageoverflow">
<p class="pagetext">{$telephonetext}:</p>
<p class="pageinput">{$inputtelephone}</p>
</div>
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Make your community a better place!
Re: CompanyDirectory invoervelden aanpassen
Werkt super, ik zocht het op de verkeerde plaats
Bedankt Martijn!

Bedankt Martijn!