Ik heb betreffende de cataloger foutmelding die ik krijg even verder gekeken en heb het volgende gevonden (helaas nog niet de oplossing):
Dit zijn de foutmeldingen:
Code: Select all
Notice: Undefined index: -101 in /var/www/qb118191/data/www/marcverhaegenfansite.com/modules/CGCalendar/function.displayupcominglist.php on line 216
Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/qb118191/data/www/marcverhaegenfansite.com/modules/CGCalendar/function.displayupcominglist.php on line 216
Notice: Undefined index: -101 in /var/www/qb118191/data/www/marcverhaegenfansite.com/modules/CGCalendar/function.displayupcominglist.php on line 217
Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/qb118191/data/www/marcverhaegenfansite.com/modules/CGCalendar/function.displayupcominglist.php on line 217
Op line 216 en 217 van het bestand function.displayupcominglist.php wordt het volgende opgeroepen:
$row['author'] = $users[$row['event_created_by']]->username;
$row['authorname'] = $users[$row['event_created_by']]->firstname.' '.$users[$row['event_created_by']]->lastname;
Via phpmyadmin heb ik gekeken in de database en daar staat onder event_created_by niet mijn gebruikersnaam maar -101, wat dus de foutmelding veroorzaakt volgens mij.
Ik durf in de database van die -101 niet mijn naam te maken en te zien of het dan werkt, of zou dit geen kwaad kunnen?
Daarnaast is de laatste php-foutmelding die uit CGCalender voortvloeit de volgende:
Notice: Undefined variable: inline in /var/www/qb118191/data/www/marcverhaegenfansite.com/modules/CGCalendar/function.displayupcominglist.php on line 343
Volgens de module hulp moet de inline variabele standaard op "0" staan en hoef je deze dus niet aan te roepen.
Of zijn dit allemaal bugs die Calguy zal moeten oplossen?
Alvast bedankt voor het meedenken