Beste iedereen!
Zou eigenlijk het volgende willen doen in de Gallery module maar weet niet hoe dat snel te bewerkstelligen. Het idee is eenvoudig. Zou graag thumbnails willen inladen en wanneer je een thumbnail selecteert wordt deze zichtbaar een container (vergroot). In die container zouden ook een 'print-deze-pagina' en een 'zoom-tool' icoontje moeten zitten. Als ik klik op de zoomtool dan komt dezelfde afbeelding "fullscreen in beeld" en als ik klik op 'print deze pagina' moet de afbeeldingen netjes naar voor komen met een logo + wat adresgegevens.
bijgaand een tekening ter illustratie...
Iemand een idee 'hoe' dit te doen?
Gallery template vraagje!
Moderator: velden
Re: Gallery template vraagje!
Zoek een javascript-systeem op het grote internet die precies doet wat je wilt en dan ben ik best bereid om te helpen die in een gallery-template te gieten.
Thanks, ken je ook 'toevallig' een site met wat voorbeelden? Of met welke 'woorden' zou ik het beste kunnen zoeken?
Galleriffic misschien? zie bijvoorbeeld: http://www.twospy.com/galleriffic/example-2.html
RonnyK heeft daar geloof ik al een gallery-template van gebakken.
RonnyK heeft daar geloof ik al een gallery-template van gebakken.
[SOLVED] Re: Gallery template vraagje!
Eh Jos,
Ziet er goed uit! Denk dat ik er wel mee uit kom...thanks voor deze goede tip
Ziet er goed uit! Denk dat ik er wel mee uit kom...thanks voor deze goede tip

Om een grote versie van de foto te downloaden wordt misschien nog wel een uitdaging, omdat er standaard in Gallery maar twee versies van de foto beschikbaar zijn: de thumbnail en de foto zelf.
Als je de versie van RonnyK niet wil afwachten, raad ik je aan om te starten met de template van AD-Gallery en daarvanuit aan te passen. Deze heeft namelijk een vergelijkbare opzet, waarbij mappen en thumbs eerst uit elkaar getrokken worden
Als je de versie van RonnyK niet wil afwachten, raad ik je aan om te starten met de template van AD-Gallery en daarvanuit aan te passen. Deze heeft namelijk een vergelijkbare opzet, waarbij mappen en thumbs eerst uit elkaar getrokken worden
Last edited by Jos on Mon Dec 20, 2010 1:25 pm, edited 1 time in total.