Ik ben een website aan het bouwen dmv CMSMS.
Ik heb helaas versie 1.6.8 moeten installeren omdat de PHP versie nog maar 5.2.0 is ipv 5.2.4.
Echter als ik nu op mijn pagina kijk, is er geen wysiwyg editor zichtbaar, terwijl het vinkje wel aan staat. Ook "Selecteer de WYSIWYG-editor" staat op TinyMCE bij gebruikersvoorkeuren.
Kent iemand dit probleem? En zou hij mij hiermee kunnen helpen?
edit: ook bij uitbreidingen --> TinyMCE WYSIWYG Editor zie ik hem niet in het voorbeeld?
Alvast bedankt!
WYSIWYG editor niet zichtbaar
Moderator: velden
WYSIWYG editor niet zichtbaar
Last edited by Jeroen on Thu Dec 09, 2010 5:55 pm, edited 1 time in total.
Re: WYSIWYG editor niet zichtbaar
Je zou eens moeten proberen om de instellingen te herstellen (Uitbreidingen > Tiny MCE > button "herstel instellingen").
Gedaan. Helpt ook niks.
Ook de update naar een nieuwere versie TinyMCE heeft niet geholpen (2.7.3)
Ook de update naar een nieuwere versie TinyMCE heeft niet geholpen (2.7.3)
Ik weet een beetje meer waarom hij het niet doet, namelijk hij opent de bestanden op de één of andere manier niet?
Als ik ga naar:
http://ww.mijnURL.nl/modules/TinyMCE/tinyconfig.php <- Hier staat hij wel in de map
echter geeft hij de melding:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Iemand enig idee?
Als ik ga naar:
http://ww.mijnURL.nl/modules/TinyMCE/tinyconfig.php <- Hier staat hij wel in de map
echter geeft hij de melding:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Iemand enig idee?
Probeer de TinyMCE map eens handmatig te vervangen...
Ook gedaan, geen succes 

Niemand een idee 

Jeroen,
en je hebt wel TinyMCE gekozen in je UserPreferences?
Ronny
en je hebt wel TinyMCE gekozen in je UserPreferences?
Ronny
Probeer anders uitbreidingen -> Tiny MCE -> Geavanceerd -> "Gebruik statische configuratiebestand" aanvinken