Admin leeg na inloggen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Sheaffer
Forum Members
Forum Members

Admin leeg na inloggen

Post by Sheaffer »

Geachte heren/dames,

Ik heb een probleem. Overigens is het de tweede keer in een week dat ik hier post, waarvoor excuus, maar ik heb dus weer een probleem.

Ik heb de site met CMSMS 1.6.8 overgezet naar een andere host. Dit is volgens het boekje gedaan en leeg goed te zijn gegaan.

Tot ik inlog in de admin. Na het invullen van de gebruikersnaam en wachtwoord word ik doorgestuurd naar een blanco scherm. Geen enkele broncode.

Als ik de debug mode aanzet krijg ik dit te zien:

Code: Select all

Parse error: parse error, unexpected '&', expecting T_VARIABLE or '$' in /var/www/html/nw/lib/autoloader.php on line 39

Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /var/www/html/nw/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 112

Fatal error: Class ncleangreytheme: Cannot inherit from undefined class admintheme in /var/www/html/nw/admin/themes/NCleanGrey/NCleanGreyTheme.php on line 18
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt, of een idee?

Sheaffer
Last edited by Sheaffer on Tue Dec 07, 2010 11:02 pm, edited 1 time in total.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Admin leeg na inloggen

Post by Jos »

Sheaffer wrote: Overigens is het de tweede keer in een week dat ik hier post, waarvoor excuus, maar ik heb dus weer een probleem.
Het forum is er voor om te posten... zou een beetje raar zijn als daar een limiet van 1 of 2 op zit  ;D

Sheaffer wrote: Ik heb de site met CMSMS 1.6.8 overgezet naar een andere host. Dit is volgens het boekje gedaan en leeg goed te zijn gegaan.
Betekent dit dat je de paden in config.php hebt aangepast en dat de cache ook geleegd is?

Gebruik je bij de nieuwe host nog steeds versie 1.6.8?

Sheaffer wrote:

Code: Select all

Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /var/www/html/nw/lib/classes/class.admintheme.inc.php on line 112
Deze melding doet mij vermoeden dat je inderdaad nog versie 1.6.8 gebruikt, maar dat de nieuwe host met php versie 5.3.x draait. Dit kun je checken in je admin: Websitebeheer » Systeem Informatie

Als mijn aanname klopt, dan moet je CMSms updaten naar de laatste versie
Last edited by Jos on Wed Dec 08, 2010 5:04 pm, edited 1 time in total.
Sheaffer
Forum Members
Forum Members

Re: Admin leeg na inloggen

Post by Sheaffer »

Beste Jos,

Dank voor je antwoord. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de PHP versie, maar dan wel omdat hij te óud is. Is namelijk een versie uit 2004. Zag net pas dat hij ZO oud is. En MySql 3.2.3. Heb met veel moeite de db over weten te zetten, maar denk dat het toch te oud is.

Ik heb de hosting gebeld, die gaan de boel updaten.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”