Ik heb een paar algemene vragen:
Ten eerste ben ik op zoek naar een module die html omzet naar pdf,
Daarnaast ben ik op zoek naar websites of boeken die mijn kennis ten aanzien van CMS Made Simple, Smarty, Jquery kunnen vergroten. Nu zullen jullie wel zeggen op bol.com zoeken en je vind genoeg, dat weet ik, maar misschien kunnen jullie boeken adviseren die erg handig zijn.
Het boek van Sofia Hauschildt heb ik reeds in bezit.
Alvast bedankt voor het informeren
Wiebren
Diverse algemene vraagjes
Moderator: velden
Re: Diverse algemene vraagjes
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:05 pm, edited 1 time in total.
Ben toevallig gisteravond met het genereren van PDF's met PHP bezig geweest, omdat de library PDFlib zeer kostbaar begint te worden en er inmiddels zeer goede open source alternatieven zijn. Vandaar dat mijn advies is om gebruik te maken van de TCPDF class. Hier zit ook een mogelijkheid in om html in te geven. Heb er zelf geen ervaring mee, maar er zitten wel functies in die dit mogelijk zouden moeten maken.wpbremer wrote: Ik heb een paar algemene vragen:
Ten eerste ben ik op zoek naar een module die html omzet naar pdf,
...
Zie voor meer informatie over deze PDF class voor PHP: http://www.tcpdf.com
Last edited by hostguy on Thu Nov 25, 2010 9:22 am, edited 1 time in total.
De pdf optie zit nog wel in CMSMS, je moet hem enkel apart activeren in de print module. Dus onder Extensions -> Printing, kun je de optie activeren.
Vervolgens kun je de print-aanroep een tweede maal aanroepen, met daarin de optie voor PDF.
Ronny
Vervolgens kun je de print-aanroep een tweede maal aanroepen, met daarin de optie voor PDF.
Ronny
Ronny, kun je ook aangeven hoe we dit dan moeten doen ?RonnyK wrote: De pdf optie zit nog wel in CMSMS, je moet hem enkel apart activeren in de print module. Dus onder Extensions -> Printing, kun je de optie activeren.
Ronny
en welke 'code' we dan moeten gebruiken ?
Alvast bedankt !
Onder,
Extensions -> Printing -> PDF-settings, 'Enable PDF-generation'
Dan in je template:
{print showbutton=true pdf=true}
Ronny
Extensions -> Printing -> PDF-settings, 'Enable PDF-generation'
Dan in je template:
{print showbutton=true pdf=true}
Ronny