Ik heb recent de UDT 'last_guestbook_entry' van Rolf geïnstalleerd en het werkt in principe prima. Eén van de 'show'-parameter opties is 'date' (The date the last entry was filled in). Wat ik ook probeer, ik krijg de date niet in de 'format' die ik wil. Uiteraard heb ik het geprobeerd via 'dateformat' en 'date_format' etc. maar alles dus zonder resultaat.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
vriendelijke groet,
Ron Hoenson
dateformat UDT 'last_guestbook_entry'
Moderator: velden
Re: dateformat UDT 'last_guestbook_entry'
Mooihgpdesign wrote: Ik heb recent de UDT 'last_guestbook_entry' van Rolf geïnstalleerd en het werkt in principe prima.

Humm, daar had ik nog niet over nagedacht. Heb het zelf ook niet nodig gehadhgpdesign wrote: Eén van de 'show'-parameter opties is 'date' (The date the last entry was filled in). Wat ik ook probeer, ik krijg de date niet in de 'format' die ik wil. Uiteraard heb ik het geprobeerd via 'dateformat' en 'date_format' etc. maar alles dus zonder resultaat.

In principe wordt alleen de informatie uit de database gelezen. Dit is gewoon een stukje tekst en niet direct een date string.
Ik zal hier eens over na moeten denken of ik hier wat mee kan...
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Re: dateformat UDT 'last_guestbook_entry'
OK, Rolf, dat wacht ik dan gewoon nog even af.
In mijn toepassing staat het nu wat onbeholpen. Kijk maar eens op de homepage van een van mijn sites (www.abteam.nl). Het 'laatste gastenboek bericht' staat ergens in het midden van de rechterkolom.
Bedankt voor het goede werk.
vriendelijke groet,
Ron Hoenson
In mijn toepassing staat het nu wat onbeholpen. Kijk maar eens op de homepage van een van mijn sites (www.abteam.nl). Het 'laatste gastenboek bericht' staat ergens in het midden van de rechterkolom.
Bedankt voor het goede werk.
vriendelijke groet,
Ron Hoenson