iDeal gateway released
Moderator: velden
iDeal gateway released
Hi,
Zojuist is de eerste release van de iDeal gateway beschikbaar gemaakt, versie 0.1.0. De module is gebaseerd op de Paypal gateway van Calguy and the code van de iDeal Simulator.
De module is getest met de iDeal simulator en de test en live omgeving van de Rabobank. De code van de iDeal simulator is getest met de ING en ABN Amro omgevingen, dus die zouden in theorie ook moeten werken.
Voor wie de module gaat gebruiken: ik hoor graag de bevindingen.
Groeten
Hostguy
Zojuist is de eerste release van de iDeal gateway beschikbaar gemaakt, versie 0.1.0. De module is gebaseerd op de Paypal gateway van Calguy and the code van de iDeal Simulator.
De module is getest met de iDeal simulator en de test en live omgeving van de Rabobank. De code van de iDeal simulator is getest met de ING en ABN Amro omgevingen, dus die zouden in theorie ook moeten werken.
Voor wie de module gaat gebruiken: ik hoor graag de bevindingen.
Groeten
Hostguy
Re: iDeal gateway released
Download hier: http://dev.cmsmadesimple.org/projects/idealgateway
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Ik ga dit zeker installeren, uitproberen en testen, ik heb rabobank.
Maar eerst Pasen vieren.
Ik laat het weten
Maar eerst Pasen vieren.
Ik laat het weten
Mensen het lukt mij ook niet, is er iemand al iets verder mee gekomen?
Ik kom ook bij http://www.natastisch.nl/index.php?mact ... eturnid=71 uit na het klikken op 'start iDeal betaling'....
Heeft iemand een stappenplan o.i.d.?
Thanks Evert
Ik kom ook bij http://www.natastisch.nl/index.php?mact ... eturnid=71 uit na het klikken op 'start iDeal betaling'....
Heeft iemand een stappenplan o.i.d.?
Thanks Evert
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:27 pm, edited 1 time in total.
Ah bedankt Arnoud, weer een stukje dichter bij de oplossing. Heb me inmiddels verdiept in het bank gedeelte van iDeal. Alles in aangevraagd bij de bank ik gat het uitproberen als de aanvraag compleet is.arnoud wrote: Even het volgende bestand aanpassen naar de url van jouw website: /modules/IdealGateway/action.redirect.php
Dank - Evert
Hi guys,
Een een vraagje,
Er verschijnt:
No encryption functionality found... this module will not function properly until mcrypt extensions are enabled
Even gegoogeld maar blijkbaar ondersteund onze hoster geen mcrypt...
Is dit einde oefening voor ideal bij ons ?
Een een vraagje,
Er verschijnt:
No encryption functionality found... this module will not function properly until mcrypt extensions are enabled
Even gegoogeld maar blijkbaar ondersteund onze hoster geen mcrypt...

Is dit einde oefening voor ideal bij ons ?
mcrypt is een standaard module in PHP. Als je webhosting provider dit niet wil installeren, dan zou ik overstappen naar een andere webhosting provider.
Oke duidelijk, thanks voor je antwoord. Weet jij misschien of er op dan een andere manier een ideal betalingsysteem mogelijk is via een dienst als molly oid? Of heb je sowieso mcrypt nodig om met Ideal te kunnen werken?
(Eerste keer dat ik dit in cmsms wil gaan gebruiken
)
Thanks!
(Eerste keer dat ik dit in cmsms wil gaan gebruiken

Thanks!
Ik ken de dienst van molly niet, dus ik durf niet te zeggen of je hier de mcrypt module voor nodig hebt. Dat zou je bij molly moeten informeren.