Hey kan iemand mij even uit de brand helpen
ik heb het zo ver dat je bij CGblog module een image meteen in de post kan zetten door hem te uploaden zodra je een nieuw blog bericht schrijft.
door behulp van custom fields
alleen heb ik 1 klein probleem
alles werkt ( uploaden / watermerk / resize /thumbnail / etc )
nu is mijn grootste probleem
zodra ik een blog post ga editen dan zie ik onderaan de image staan die ik bij de post heb geupload
maar zodra ik mijn veranderingen heb gedaan en heb gesubmit , dan haalt hij de image weg.
enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groeten Nossie
omdit te checken hoe de site er uit ziet
is nossie.nl
Probleem CGBlog Topic is solved
Moderator: velden
Re: Probleem CGBlog
Waarschijnlijk komt dit doordat er html-code staat die tijdens het submitten wordt verwijderd. Wat hier precies de reden van is, dat gaat mij te ver. Het 'feature' is mij bekend en ik heb het opgelost door die bewuste code in een global content block te zetten òf door de wysiwyg-vink weg te halen alvorens op submit te drukken.
dit is helemaal niet van toepassingGregor wrote: Waarschijnlijk komt dit doordat er html-code staat die tijdens het submitten wordt verwijderd. Wat hier precies de reden van is, dat gaat mij te ver. Het 'feature' is mij bekend en ik heb het opgelost door die bewuste code in een global content block te zetten òf door de wysiwyg-vink weg te halen alvorens op submit te drukken.
uuhm hoe moet ik het uitleggen
laat ik dit met een paar fotos doen
1 de CGblog module

2 het toevoegen van blogpost ( zie onder aan het veld voor image )

3 dit is als ik hem wil editen dan staat onder inplaats van uploadfile knop de image er al
maar zodra ik hier weer submit na bv aanpassingen van tekst is me image daar weg en op me site dan ook meteen

Ik zie de image gewoon staan, net onder de kop 'image'. Wat bedoel je met dat hij verdwenen is?
1.png is de naam....
Ronny
1.png is de naam....
Ronny
Dat klopt hij staat in laatste foto er gewoon nog en ook nog op de site maar als ik dus nu submit wordt hij verwijderd .
En dit gebeurt altijd wanneer ik een wil aanpassen dus voorde duidelijkheid aanmaken werkt maar editen nadat hij opgeslagen is niet
En dit gebeurt altijd wanneer ik een wil aanpassen dus voorde duidelijkheid aanmaken werkt maar editen nadat hij opgeslagen is niet
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. Helaas, ik heb in dat geval geen oplossing voor je.
Gregor
Gregor
mm balen
aangezien het in de news module wel gewoon werkt
en in de CGblog module niet
en aangezien ik de cgblog beter vind werken omdat deze auto thumbs maakt etc
en de nieuws module niet
Moet ik toch even verder zoeken
aangezien het in de news module wel gewoon werkt
en in de CGblog module niet
en aangezien ik de cgblog beter vind werken omdat deze auto thumbs maakt etc