Beste mensen,
Ik had een site gemaakt voor een bevriende hengelsportwinkelier. Deze had ik op een ander domein gemaakt, en heb ik met sitepusher later naar de url van de uiteindelijke site gepushed.
Ik ontdekte echter dat de admin niet mee verhuisd was, die stond nog steeds op andere domein.
Bovenstaande en nog wat andere zaken brachten mij ertoe om de site opnieuw te maken op de webserver achter het domein zelf.
Het lukt me nu echter niet om de afbeeldingen zichtbaar te maken. Ik kan afbeeldingen toevoegen in afbeeldingsbeheer, maar als ik deze via het stylesheet oproep worden ze niet zichtbaar.
Wat kan er toch aan de hand zijn?
http://www.hotspotfishing.nl/nieuw/
Ben benieuwd!
Thanks - Evert
[OPGELOST] Afbeeldingen niet zichtbaar
Moderator: velden
[OPGELOST] Afbeeldingen niet zichtbaar
Last edited by Anonymous on Wed Oct 13, 2010 7:14 pm, edited 1 time in total.
Re: Afbeeldingen niet zichtbaar
Evert,
gebruik je {stylesheet} of {cms_stylesheet}?
Als je namelijk de tweede gebruikt, dan moet je [[root_url]]/ voor de image-aanroep in de stylesheet zetten. Dit heeft te maken dat cms_stylsheet namelijk cachet en daarmee op een andere lokatie staat t.o.v. de aanroep.
Anders zou je {stylesheet} kunnen aanroepen, dan blijft het relatief.
Ronny
Als je namelijk de tweede gebruikt, dan moet je [[root_url]]/ voor de image-aanroep in de stylesheet zetten. Dit heeft te maken dat cms_stylsheet namelijk cachet en daarmee op een andere lokatie staat t.o.v. de aanroep.
Ronny
Re: Afbeeldingen niet zichtbaar
Ronny!RonnyK wrote: Evert,
Ronny
Thanks helemaal opgelost. Ik gebruik de tweede optie. Had het sjabloon van een oudere CMS versie gekopieerd in de nieuwste CMS versie. Vandaar.
Ik was er zelf niet op gekomen dus mijn dank is groot!
Thanks - Evert