Hallo (Rolf),
Enig idee waarom op:
http://muurkrant.org/index.php?page=ag-doel-israel
de kalender niet verschijnt. Heb de boel nb. gewoon gekopieerd van een wel werkende pagina en alleen de naam net je aangepast.
Nb. Daar verandert de code ook gewoon van " " in al die quote gevallen.
Hoop dat je er even tijd voor hebt.
Groetjes
Edida
Calender verschijnt niet
Moderator: velden
Re: Calender verschijnt niet
Heb je op deze pagina in de opties tab, de wysiwyg editor (blijvend) uit gezet.Edida wrote: Nb. Daar verandert de code ook gewoon van " " in al die quote gevallen.
Dan heb je daar geen last meer van...
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Hoi hoi Rolf,
Het helpt inderdaad dat uitzetten, maar wel stom hoor. Zou je nooit opmaak kunnen aangeven met een editor omdat er een module in de pagina staat?
Nb. Enig idee waarom dat bovenmenu verschuift bij:
http://muurkrant.org/index.php?page=ag_doel_ge
Heb al geprobeerd het stukje bovenmenu van een ander sjabloon over te nemen, maar daar zit het verschil niet in.
Edida
Het helpt inderdaad dat uitzetten, maar wel stom hoor. Zou je nooit opmaak kunnen aangeven met een editor omdat er een module in de pagina staat?
Nb. Enig idee waarom dat bovenmenu verschuift bij:
http://muurkrant.org/index.php?page=ag_doel_ge
Heb al geprobeerd het stukje bovenmenu van een ander sjabloon over te nemen, maar daar zit het verschil niet in.
Edida
Edida
Je hebt een conflict in de stylesheets
De onderstaande code geldt niet alleen voor de content, maar ook voor het menu
je zou er beter
of iets dergelijks van kunnen maken.
Dan geldt deze regel alleen voor het gedeelte dat de class main heeft.
grt. Rolf
De onderstaande code geldt niet alleen voor de content, maar ook voor het menu
Code: Select all
li {
font-family:Arial;
font-size:12pt;
margin-left:15px;
margin-right:35px;
}
.main li {
...
}
Dan geldt deze regel alleen voor het gedeelte dat de class main heeft.
grt. Rolf
Hoi Rolf,
Zo iets zou ik zelf kunnen veranderen, zij het niet dat ik
te zien krijg als ik op een stylesheet klik.
Heb dus weer dringend je hulp nodig.
Edida
Zo iets zou ik zelf kunnen veranderen, zij het niet dat ik
Fatal error: Class 'StylesheetOperations' not found in /home/edida/domains/muurkrant.org/public_html/lib/classes/class.global.inc.php on line 346
Heb dus weer dringend je hulp nodig.

Edida
Edida
O ja, ik zal het nog even hier afmelden... 
Had vorige week al even gekeken, Edida.
Uhm, maar wat had ik ook alweer gedaan...
De kalender en gastenboek tag op de pagina's stonden verkeerd. Ik heb wysiwyg uitgezet, de tag weer goed ingesteld en het werkt.
Het menu is weer goed. Kan me niet herinneren of ik er iets aan heb gedaan
En de problemen in de backend kwamen door foute bestanden na het upgraden. De checksum gaf veel fouten aan. Heb nogmaals 1.8.2 over de bestaande bestanden gekopieerd en de admin werkt weer zoals het hoort.
Denk dat ook hier weer is bewezen dat de pc, dan wel de internetverbinding die je gebruikt niet stabiel genoeg is voor het verzenden van zoveel bestanden.
Hoe dan ook het is weer klaar!!
Grüss, Rolf

Had vorige week al even gekeken, Edida.
Uhm, maar wat had ik ook alweer gedaan...

De kalender en gastenboek tag op de pagina's stonden verkeerd. Ik heb wysiwyg uitgezet, de tag weer goed ingesteld en het werkt.
Het menu is weer goed. Kan me niet herinneren of ik er iets aan heb gedaan

En de problemen in de backend kwamen door foute bestanden na het upgraden. De checksum gaf veel fouten aan. Heb nogmaals 1.8.2 over de bestaande bestanden gekopieerd en de admin werkt weer zoals het hoort.
Denk dat ook hier weer is bewezen dat de pc, dan wel de internetverbinding die je gebruikt niet stabiel genoeg is voor het verzenden van zoveel bestanden.
Hoe dan ook het is weer klaar!!
Grüss, Rolf

Hallo Rolf,
Geweldig lief weer van je om er zo in te duiken.
Nb. Ik zie bij: http://muurkrant.org/index.php?page=ag_doel_ge nog steeds de verschuivingen in het bovenmenu. Ook in Firefox.
De menuregel wordt daar tweeregelig. Is nergens anders zo. Heel apart.
Het zal toch niet aan de Internetverbinding liggen. We hebben de snelste van het ziggopakket.
Misschien moet ik er bij een update de gewoonte van maken om 2x achter elkaar te uploaden.
Momenteel zelf erg druk op school om schoonheidsfouten weg te halen. Moet ook nog een aantal muurkranten lay-outen - kom er bijna niet aan toe. Maar goed...
Bedankt weer, Rolf!
Geweldig lief weer van je om er zo in te duiken.
Nb. Ik zie bij: http://muurkrant.org/index.php?page=ag_doel_ge nog steeds de verschuivingen in het bovenmenu. Ook in Firefox.
Het zal toch niet aan de Internetverbinding liggen. We hebben de snelste van het ziggopakket.
Misschien moet ik er bij een update de gewoonte van maken om 2x achter elkaar te uploaden.
Momenteel zelf erg druk op school om schoonheidsfouten weg te halen. Moet ook nog een aantal muurkranten lay-outen - kom er bijna niet aan toe. Maar goed...
Bedankt weer, Rolf!
Edida
Inderdaad die pagina had ik nog niet gezien. Veel pagina's, veel sjablonen, veel stylesheets...Edida wrote: Nb. Ik zie bij: http://muurkrant.org/index.php?page=ag_doel_ge nog steeds de verschuivingen in het bovenmenu. Ook in Firefox.

In de stylesheet "04-editie-gemeente" vond ik de eerder genoemde de "li" styling. Heb ik nu aangepast.
Nee, aan je internetverbinding zal het dan niet liggen... Oude PC?Edida wrote: Het zal toch niet aan de Internetverbinding liggen. We hebben de snelste van het ziggopakket.
Twee keer uploaden zou écht niet nodig moeten zijn.
Zelf heb ik ook Ziggo, en sinds ik geen Wifi meer gebruik en als ftp programma FileZilla heb, heb ik nooit problemen meer gehad...
Groet, Rolf

Rolf GEWELDIG!
Zo ziet het er weer helemaal puik uit! Dank, dank!
PC is wel oud, maar nog niet zo lang helemaal door zoonlief geupgrade. Dus daar zal het toch ook niet aan liggen.
Heb nu drie CMS_MS site 'running' en heb niet bij elke update deze problemen. Dus wie weet waar het dan wel aan ligt, mag het zeggen.
Dus als je nog eens een goeie tip hebt, hoe ik een 'opschoning' aan moet pakken.... Laat maar horen.
Voor nu.... You're still the greatest for me!!!
Thank you so very, very much!
Edida
Zo ziet het er weer helemaal puik uit! Dank, dank!

PC is wel oud, maar nog niet zo lang helemaal door zoonlief geupgrade. Dus daar zal het toch ook niet aan liggen.
Heb nu drie CMS_MS site 'running' en heb niet bij elke update deze problemen. Dus wie weet waar het dan wel aan ligt, mag het zeggen.

Ben het helemaal met je eens - zie door de bomen het bos niet meer, maar ja... ik durf niet te schrappen - geen idee waar ik dan mee bezig ben. Errug hè?!?Veel pagina's, veel sjablonen, veel stylesheets...![]()
Dus als je nog eens een goeie tip hebt, hoe ik een 'opschoning' aan moet pakken.... Laat maar horen.

Voor nu.... You're still the greatest for me!!!
Thank you so very, very much!
Edida
Edida