CGCalendar

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
willemiens
Forum Members
Forum Members

CGCalendar

Post by willemiens »

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn CGCalendar. Ik heb op mijn website rechts een kolom waar de upcomingevents staan. Als ik hier op klik verschijnt het netjes in het content vlak. Alleen wijzigt hij de titel niet. Als ik op de home pagina op een agenda-event klik blijft er home en komt vervolgens het agenda punt. Kan ik er ook voor zorgen dat de titel Agenda is? Ik heb wel een agenda pagina.
Nog een ander punt. Kan ik de return knop (vanuit het event) ook linken naar de Agenda pagina?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Willemien
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: CGCalendar

Post by Jos »

Tipje: als je een module geïnstalleerd hebt en je navigeert ernaar in de admin, dan zie je rechtsboven altijd een linkje "Modulehulp". Ik raad aan om die bij elke module even te raadplegen, want daar is meestal wel waardevolle informatie te vinden.  ;)

willemiens wrote: Kan ik er ook voor zorgen dat de titel Agenda is? Ik heb wel een agenda pagina.
Daarvoor kun je de parameter detailpage gebruiken in de aanroep van de module.

Bijvoorbeeld zo:
{cms_module module="CGCalendar" display="upcominglist" detailpage="agenda"}

willemiens wrote: Kan ik de return knop (vanuit het event) ook linken naar de Agenda pagina?
Ja dat kan.
Klik in de CGCalendar admin op "sjablonen" en kies het tabblad "Gebeurtenissjabloon". Bewerk het sjabloon wat voor jou van toepassing is en voeg daar toe:

Code: Select all

<a href="{cms_selflink href='agenda'}">Terug naar de agenda</a>
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”