ik wil mijn 1.6.6 versie van cms upgraden naar een nieuwere versie (nieuwste?) en ik heb intussen een backup gemaakt van de database. Nu las ik op het forum dat er allerlei 'probleempjes' ontstaan wanneer de nieuwste versie geinstalleerd wordt. Nu had ik al wat problemen met nieuwe modules. CMS geeft via de admin aan dat er nieuwe versies zijn, maar sommige kan ik niet upgraden, ik denk doordat ik een oudere versie van cms gebruik. Bij het upgraden van enkele van die modules die wel lukken zoals forum en comments bleek echter dat de functionaliteiten dan niet geheel werkten zoals daarvoor. Met het forum is dat gedeeltelijk opgelost. Ik denk dat het handig is alles te upgraden naar de nieuwste versie en hoop dat daarmee dan alles weer goed draait of gaat draaien. Ik heb intussen bij mijn provider gevraagd of enkele dingen zoals (SPL support en dan vooral RegexIterator ) aanwezig zijn en dat is er (las ik ergens op het forum).
Wellicht hebben anderen ook ervaringen met een upgrade van 1.6.6 naar de nieuwste versie. Ik hoor dat graag.
Verder zou ik even op een rijtje willen krijgen wat ik in volgorde moet doen om te upgraden, voordat ik echt start. Wellicht staat het ook ergens vermeld.
Met dank alvast,

demaster