Beste iedereen!
Ik ben op zoek naar een module die kan functioneren als 'store-locater'. Ik heb gezocht op de website, maar kon niks vinden.
Iemand een goed idee?
Store-locater
Moderator: velden
Re: Store-locater
Ik weet niet hoe groot het gebied is, en om hoeveel winkels het gaat, maar als het bijvoorbeeld enkel Nederland is kun je misschien allemaal punten invoeren op googlemaps?
Groeten Evert
Groeten Evert
Ik zou het zoeken in (de combinatie van) de modules:
- CompanyDirectory
- CGGooglemaps
- Postcode
grt. Rolf
- CompanyDirectory
- CGGooglemaps
- Postcode
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Thanks voor de eerste tips!
Ga het proberen.
Weet één van jullie toevallig ook een oplossing voor mijn vraag betreft het gastenboek (eerder geplaatst)?
Ga het proberen.
Weet één van jullie toevallig ook een oplossing voor mijn vraag betreft het gastenboek (eerder geplaatst)?
Heb de modules geïnstalleerd. De company directory alleen al komt aardig in de buurt van m'n wensen, maar weten jullie toevallig ook hoe al deze modules gaan samen werken? Ik kan nu nog geen postcode invoeren bij het bedrijf terwijl de zoekpagina dat wel doet :S
kan iemand korte uitleg geven?
kan iemand korte uitleg geven?
Sorry, heb dit zelf ook nog nooit gemaakt, dus ik kan je hier nu niet mee verder helpen.harmh wrote: kan iemand korte uitleg geven?
Ga eens gericht op zoeken in het forum, het is vast al eens voorbij gekomen.
In september is er in Amsterdam de GeekMoot, hier komen veel developers uit heel de wereld naar toe. Hier kun je zeker informatie op doen!! En nog veel meer leren...
Lees meer:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... #msg221934
grt. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: