webshop
Moderator: velden
Re: webshop
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:08 pm, edited 1 time in total.
Heb zelf een webshop draaien met de Products - Cart - Order modules. Zelfs een iDeal uitbreiding geschreven waarmee we de online betalingen doen.
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:08 pm, edited 1 time in total.
----------
Hallo,
nadat ik hetzelfde gevoel had met al die modules ben ik
op freewebshop.org gekomen. Dat is niet CMSMS maar klein,
snel en simpel op te zetten. De layout kon ik snel gelijk trekken.
Het is ook nog een nederlands OSS projekt!
In het duits te zien in combinatie met CMSMS op
http://www.control-engineering.at
Groet,
Jan
nadat ik hetzelfde gevoel had met al die modules ben ik
op freewebshop.org gekomen. Dat is niet CMSMS maar klein,
snel en simpel op te zetten. De layout kon ik snel gelijk trekken.
Het is ook nog een nederlands OSS projekt!
In het duits te zien in combinatie met CMSMS op
http://www.control-engineering.at
Groet,
Jan
Iemand die een cms ms website draaien heeft met een webshop??
Dat ik eens kan zien wat het resultaat is.
Ik heb voorlopig dit http://www.alles4kids.be maar wil dit graag aanmaken in CMS ms
Dat ik eens kan zien wat het resultaat is.
Ik heb voorlopig dit http://www.alles4kids.be maar wil dit graag aanmaken in CMS ms
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 4:11 pm, edited 2 times in total.
Bedankt, Arnoud. En vragen/opmerkingen/etc. over de iDeal gateway zijn welkom... De vraag stellen met een duidelijke vermelding van de iDeal gateway in de subject in deze Dutch - Nederlands nieuwsgroep is voldoende.
Bij www.control-engineering heb ik CMSMS en freewebshop beide in een eigen
directory gezet, met een eigen Database, alleen de layout is zoveel mogelijk
identiek gemaakt.Dat heb ik gedaaan door een vergelijkbare CSS en Template
te gebruiken.
Inmiddels heb ik bij die webshop nog meer aanpassingen in de template/css
gedaan.
Groet,
Jan
directory gezet, met een eigen Database, alleen de layout is zoveel mogelijk
identiek gemaakt.Dat heb ik gedaaan door een vergelijkbare CSS en Template
te gebruiken.
Inmiddels heb ik bij die webshop nog meer aanpassingen in de template/css
gedaan.
Groet,
Jan
Goed goed,
Maar welke webshop systeem is er nou gebruikt op die van Nastastisch?
Groet Michael
Maar welke webshop systeem is er nou gebruikt op die van Nastastisch?
Groet Michael
Als ik het goed voor heb is er bij Nastastisch de CGecommerce suite gebruikt.
CGecommerce is een heel uitgebreid ecommerce systeem ... maar je moet er echt wel hard aan werken om het onder de knie te krijgen ... maar het bied enorm veel mogelijkheden.
Mvg,
Peter
CGecommerce is een heel uitgebreid ecommerce systeem ... maar je moet er echt wel hard aan werken om het onder de knie te krijgen ... maar het bied enorm veel mogelijkheden.
Mvg,
Peter
Bij Natastisch is inderdaad gekozen voor de CG e-Commerce omgeving. Daar heb ik zelf een iDeal module bij gemaakt, die ook te downloaden is.
Groeten,
Marc
Groeten,
Marc
Mogelijk dat de volgende link naar wiki, waarin een vergelijking tussen oplossingen is gemaakt, iets is.
Duketown
Duketown
Wat is de reden dat je de CS modules gericht vind op de US market? De CS module ondersteunt iDeal.Duketown wrote: Mogelijk dat de volgende link naar wiki, waarin een vergelijking tussen oplossingen is gemaakt, iets is.
hostguy,
Je geeft precies aan waar een probleem ligt als je een presentatie ergens achter laat. In de wiki zijn twee onderdelen te zien. Bij het gebruik welke markt het betreft heb ik vooral gekeken naar gebruik van btw. Ik heb tijdens de presentatie ook aangegeven dat alle modules overal ingezet kunnen worden. De CS in Europa is waarschijnlijk goed mogelijk.
De DS in US zal ook zijn weg kunnen vinden.
Duketown
Je geeft precies aan waar een probleem ligt als je een presentatie ergens achter laat. In de wiki zijn twee onderdelen te zien. Bij het gebruik welke markt het betreft heb ik vooral gekeken naar gebruik van btw. Ik heb tijdens de presentatie ook aangegeven dat alle modules overal ingezet kunnen worden. De CS in Europa is waarschijnlijk goed mogelijk.
De DS in US zal ook zijn weg kunnen vinden.
Duketown