Goedemiddag,
ik heb een klant, welke al één website bij me heeft afgenomen waarbij onder andere een nieuwsbrief module geïnstalleerd staat. Nu wil hij een tweede website hebben waarbij mensen zich ook aan kunnen melden voor een nieuwsbrief, echter wil hij die twee combineren. Is het mogelijk een soort van SQL injectie uit te voeren vanaf het tweede domein in de database van het eerste domein zodat deze aanmeldingen erbij krijgt voor de nieuwsbrief?
Vooral met bevestiging en afmelding van het e-mailadres lijkt me dit lastig, maar wilde het toch eerst even hier vragen voordat ik de klant 'nee' verkoop.
[OPGELOST] Cross-domain nieuwsbrief aanmeldingen
Moderator: velden
[OPGELOST] Cross-domain nieuwsbrief aanmeldingen
Last edited by brentnl on Thu Jul 15, 2010 2:42 pm, edited 1 time in total.
Re: Cross-domain nieuwsbrief aanmeldingen
Je kunt NMS in de bestaande website laten, en die vanuit de nieuwe website middels een iframe aanroepen.
In de bestaande website kun je dan even een nieuwe template maken die alle headers en footers, logo's weglaat, met een stylesheet die overeenkomt met de nieuwe site.
Lijkt mij het makkelijkst
In de bestaande website kun je dan even een nieuwe template maken die alle headers en footers, logo's weglaat, met een stylesheet die overeenkomt met de nieuwe site.
Lijkt mij het makkelijkst

Re: Cross-domain nieuwsbrief aanmeldingen
potdomme dat is slimJos wrote: Je kunt NMS in de bestaande website laten, en die vanuit de nieuwe website middels een iframe aanroepen.
Lijkt mij het makkelijkst![]()