Heb een vraagje over de newsmodule van CMSMS. Ik wil graag op de home pagina 4 artikelen weergeven. Dat is inmiddels gelukt met {news category='algemeen' number='4'}, maar als ik op de link klik krijg ik niet artikel te zien? Ik heb enkel de titel weergegeven die moet gaan verwijzen naar het hele artikel. De link is nu als volgt: moreurl}" title="{$entry->title|cms_escape:htmlall}" detailpage="Algemeen" >{$entry->title|cms_escape}
.
Deze link staat overigens in het 'samenvattingssjabloon'.
Hoop dat het een beetje duidelijk is. Nogmaals op de homepage worden de eerste 4 titels weergegeven. Als ik daar op klik zou ik naar de vervolgpagina moeten gaan met het hele artikel (een andere indeling dus), maar dat werkt niet...
Iemand een idee?
Nieuwsmodule vraag!
Moderator: velden
Re: Nieuwsmodule vraag!
Welkom hier, CMSMS 
Even voor mijn duidelijkheid, na het klikken op de link wordt wel de detail inhoud getoond? Of alleen niet de gewenste detailpagina?
Gebruik je pretty url op deze site?
Heb je al een link naar de site?
grt. Rolf

Even voor mijn duidelijkheid, na het klikken op de link wordt wel de detail inhoud getoond? Of alleen niet de gewenste detailpagina?
Gebruik je pretty url op deze site?
Heb je al een link naar de site?
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Beste Rolf,
Bedankt voor je reactie. Na de klik gebeurd eigenlijk helemaal niks :S. Hij toont ook geen inhoud of iets...de code is nu als volgt:
Op de home-pagina:
{news category='algemeen' number='4' summarytemplate='Algemeen'}
En het samenvattingssjabloon:
moreurl}" title="{$entry->title|cms_escape:htmlall}" detailpage="Algemeen" >{$entry->title|cms_escape}
Ik dacht dat je het artikelsjabloon moest gebruiken voor de vervolgpagina, maar dat werkt niet :S
Bedankt voor je reactie. Na de klik gebeurd eigenlijk helemaal niks :S. Hij toont ook geen inhoud of iets...de code is nu als volgt:
Op de home-pagina:
{news category='algemeen' number='4' summarytemplate='Algemeen'}
moreurl}" title="{$entry->title|cms_escape:htmlall}" detailpage="Algemeen" >{$entry->title|cms_escape}
Ik dacht dat je het artikelsjabloon moest gebruiken voor de vervolgpagina, maar dat werkt niet :S
Probeer het zo eens:
{news category='algemeen' number='4' summarytemplate='Algemeen' detailpage="Algemeen"}
moreurl}" title="{$entry->title|cms_escape:htmlall}" detailpage="Algemeen">{$entry->title|cms_escape}
grt. Rolf
{news category='algemeen' number='4' summarytemplate='Algemeen' detailpage="Algemeen"}
moreurl}" title="{$entry->title|cms_escape:htmlall}" detailpage="Algemeen">{$entry->title|cms_escape}
grt. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: