[opgelost] Nieuws aanpassen lay-out?
Moderator: velden
[opgelost] Nieuws aanpassen lay-out?
heey mensen
Hoe doe je bij news bericht de stukjes weg halen van wie het geschreven heb. en welke categorie.
Bedankt alvast.
Hoe doe je bij news bericht de stukjes weg halen van wie het geschreven heb. en welke categorie.
Bedankt alvast.
Last edited by sander123 on Wed Jun 02, 2010 2:13 pm, edited 1 time in total.
Re: Nieuws aanpassen lay-out?
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 3:25 pm, edited 1 time in total.
Bedankt is gelukt.
Nu nog 1 ding hoe doe je die link meer aanpassen?
Ik wil als je op meer kliklt dat hij dat in het hoofdkader komt.

Nu nog 1 ding hoe doe je die link meer aanpassen?
Ik wil als je op meer kliklt dat hij dat in het hoofdkader komt.

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 3:25 pm, edited 1 time in total.
heey
title|cms_escape:htmlall}">{$entry->title|cms_escape}
Dat stukje is van de titel die linked is. maar hoe link ik hem na mijn midden stuk dat heet content waar eigelijk alle links na toe leiden.
ken je me helpen?:D
title|cms_escape:htmlall}">{$entry->title|cms_escape}
Dat stukje is van de titel die linked is. maar hoe link ik hem na mijn midden stuk dat heet content waar eigelijk alle links na toe leiden.
ken je me helpen?:D
Zoals Arnoud heeft aangegeven middels de detailpage= parameter. Creeer een pagina, b.v. genaamd Nieuws, zet deze op NIET tonen-in-menu. Vervolgens roep je news aan met de detailpage="alias-van-je-aangemaakte-pagina", dan zal hij de details tonen op die pagina, in het content-stuk.
Dus je News-aanroep zal er uitzien als {news detailpage="alias-van-je-pagina"}
Ronny
Dus je News-aanroep zal er uitzien als {news detailpage="alias-van-je-pagina"}
Ronny
Juist dat is me allemaal wel gelukt bedankt.. maar nu loop ik tegen iets raars aan:S
als ik op de HOME pagina zit en dan op Nieuws link wil klikken staat er als link
Maar als ik op de website op een link heb geklikt en dan op het kopje van nieuws klik doet hij het wel en dan staat er ook als link:
Dus nu weet ik het niet meer?
Jullie een idee? hoop het:P
als ik op de HOME pagina zit en dan op Nieuws link wil klikken staat er als link
Maar als ik op de website op een link heb geklikt en dan op het kopje van nieuws klik doet hij het wel en dan staat er ook als link:
Dus nu weet ik het niet meer?
Jullie een idee? hoop het:P
Last edited by sander123 on Wed Jun 02, 2010 2:12 pm, edited 1 time in total.
Kan het zijn dat je in de template van de hoofdpagina geen {content} in de template hebt staan?
Deze is namelijk benodigd voor een correcte werking.
Ronny
Deze is namelijk benodigd voor een correcte werking.
Ronny
Jha nu komt er wel iets maar niet in het goede vak. heb 3 vakken namelijk links midden en rechts en zet
{content} in midden vak en komt rechts?
{content} in midden vak en komt rechts?
Opgelost.