Problemen met FEU en Download Manager

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
CMS-er
Forum Members
Forum Members

Problemen met FEU en Download Manager

Post by CMS-er »

Beste,

Ik heb een probleem met Download Manager in combinatie met de FEU-module.
Want als ik dat instel dat de download is te downloaden met FEU-gebruikers krijg ik eerst de melding:

Fatal error: Call to a member function Lang() on a non-object in /var/www/vhosts/blokhuisbraakman.nl/httpdocs/tmp/templates_c/FrontEndUsers^%%A2^A23^A2378C6E%%module_db_tpl%3AFrontEndUsers%3Bfeusers_loginform.php  on line 31

Vervolgens als ik die negeer, want dat is mogelijk, alleen de layout wordt er helemaal door op z'n kop gezet, en gewoon gebruikersnaam en wachtwoord invul krijg ik de volgende fout:

Warning: Parameter feu_input_username is not known by module DownloadManager dropped in /var/www/vhosts/blokhuisbraakman.nl/httpdocs/lib/misc.functions.php  on line 1359

Daardoor kan ik niet een download ophalen.

Ik gebruik Download Manager 1.2.4 en FEU 1.6.6.

Ik hoor graag wat van jullie.
gdur
Forum Members
Forum Members

Re: Problemen met FEU en Download Manager

Post by gdur »

Hallo,

IS FEU wel compleet en functionerend opgezet?
Misschien eerst de modules opwaarderen. Ik heb het perfect werkend met 1.9 FEU en 1.4.1 DM.
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

CMS-er wrote: Call to a member function Lang() on a non-object in /var/www/vhosts/blokhuisbraakman.nl/httpdocs/tmp/templates_c/FrontEndUsers^%%A2^A23^A2378C6E%%module_db_tpl%3AFrontEndUsers%3Bfeusers_loginform.php  on line 31
Komt op mij ook over als een bugje in FEU.
CMS-er wrote: Ik gebruik Download Manager 1.2.4 en FEU 1.6.6.
We zijn intussen maarliefst 12 (!) releases van FEU verder, dus een upgrade overwegen zou een goede optie zijn  ;)
Rolf
Power Poster
Power Poster

Post by Rolf »

Jos wrote: We zijn intussen maarliefst 12 (!) releases van FEU verder, dus een upgrade overwegen zou een goede optie zijn  ;)
En het CMS upgraden ook...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
CMS-er
Forum Members
Forum Members

Post by CMS-er »

Jos, Rolf,

Ik heb zojuist de versie van CMS geupgrade naar 1.7.1, de downloadmanager is 1.4.1. gebleven en de FEU module is 1.8.5 geworden, maar nog krijg ik dezelfde foutmeldingen. Wat moet ik nu doen?
CMS-er
Forum Members
Forum Members

Post by CMS-er »

Beste,

Ik heb het probleem opgelost door de aanroep van de FEU-module op de pagina te zetten met de lang:"nl_NL" erin.
Want die miste hij. Nou zijn de beide erors opgelost.

Nadeel is dat als ik nu op een download klik die je niet kunt downloaden met die gebruikersnaam en wachtwoord, alle opmaak verdwijnt als hij zegt: Error occured while processing this file: You do not have access to this file.
Hoe kan ik dat oplossen?
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”