Ben al een tijdje aan het stoeien om mbv een formulier (gemaakt met Formbuilder) een eCard module te maken. Wanneer het formulier is ingevuld en wordt verstuurd, wordt er een UDT aangeroepen, die er vervolgens voor zorgt dat er een bericht wordt gestuurd naar max. 5 adressen.
Belangrijk punt hierbij is dat de mails als BCC / of individueel wil versturen. Het formulier dient in de frontend, door bezoekers van de site ingevuld te kunnen worden.
Voor een groot deel heb ik het al werkend, maar het lukt me niet om de berichten als BCC te versturen. Hieronder de UDT die ik hiervoor gebruik:
Code: Select all
global $gCms;
$name =& $params['fld_44'];
$message =& $params['fld_41'];
$card =& $params['fld_45'];
$adres1 =& $params['email_ontvanger_1'];
$bodytext = '
Hallo,
Je hebt een persoonlijke eCard ontvangen van '.$name.':
Keuze kaart: '.$card.'
Persoonlijk bericht: '.$message.'';
$cmsmailer =& $gCms->modules['CMSMailer']['object'];
$cmsmailer->AddAddress($adres1);
$cmsmailer->SetBody($bodytext);
$cmsmailer->IsHTML(true);
$cmsmailer->SetSubject('Je hebt een SW4D-eCard ontvangen!');
$cmsmailer->Send();
Iemand een idee wat ik zou moeten aanpassen om te realiseren dat het bericht naar minimaal 1, maar maximaal 5 adressen wordt gestuurd? En dan zodanig dat alle ontvangers alleen hun eigen adres zien?
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- AddAddress vervangen voor AddBCC; lijkt niet te werken
- meerdere adressen bij AddAddress invoegen: ($adres1,$adres2,...); lijkt niet te werken
- Meerdere UDT's aanroepen binnen Formbuilder (1 voor elk adres); elke ontvanger ontvangt de mail (soms) meerdere malen, maar ziet ook alle andere adressen.
Wie kan mij verder helpen?