Dit is de eerste keer dat ik hier iets post, dus als ik het niet goed heb gedaan hoor ik het graag!
Ik heb onlangs het boek over CMSMS van Sofia Hausschildt gekocht. Een prima vertrekpunt om met CMSMS te beginnen.
Inmiddels krijg ik veel voor elkaar en heb eigen templates, CSS en menu ontwikkeld.
Maar, in Dreamweaver kun je met parameters in een template werken, zodat je met één enkele template verschillende mogelijkheden hebt. Dat wil ik in CSMMS ook en ik heb gelezen dat het moet kunnen met behulp van de "extra page attribute(1 t/m 3)" die je bij de "opties tab" per pagina ter beschikking hebt. Je kunt dan bijvoorbeeld de summary van de News module op een pagina verbergen door een IF functie in de template op te nemen. Het voorbeeld in het boek:
Op een pagina in extra page attribute1 de tekst "NONEWS" invullen.
In de template rond te Smarty tag de IF functie plaatsen als volgt:
Code: Select all
{if $node->extra1 != "nonews"}
{news}
{/if}
Vervolgens heb ik de Smarty tag
{page_attr key="extra1"}
Daarna heb ik het volgende geprobeerd:
{if $page_alias neq "test"
{news} {/if}

Ik heb het idee dat er iets niet klopt met de naam "extra1"

Zowel in de documentatie, als op het forum kan ik helemaal niets vinden over deze toepassing van "extra page attribute"
Is er hier iemand die daar wel ervaring mee heeft en mij kan/wil vertellen wat ik nu fout doe?
Daar zou ik écht erg mee geholpen zijn, want ook al is het puur hobby, het intrigeert mij enorm.
Alvast hartelijk dank voor eventuele reacties!
Groet,
Cees