Hallo,
Op de site http://www.jwvdmeene.nl/ staan links foto's als banners. Het lukt mij niet om te vinden waar (template of stylesheet) dit wordt gedaan. Dit is banner versie 2.1.0 Op de nieuw te maken site is versie 2.3.2 geïnstalleerd en die werkt iets anders dan versie 2.1.0 Nu is het de bedoeling dat er daar 3 of 4 fotootjes onder elkaar komen met dat tv-kadertje er omheen. En dan zou het aardig zijn als de foto's ook wisselen, dus een banner idee.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Gregor
Borders rond een foto plaatsen in de banner module [opgelost]
Moderator: velden
Borders rond een foto plaatsen in de banner module [opgelost]
Last edited by Gregor on Sat Apr 17, 2010 4:18 pm, edited 1 time in total.
Re: Borders rond een foto plaatsen in de banner module
Hoi Gregor,
Onder de categorie instellingen van de Banners module vind je het gebruikte sjabloon.
Voor het wisselen van foto's zou je ook image_rotator tag kunnen gebruiken, apart óf in de Banners module.
RonnyK is ook met soortgelijk iets bezig, kan zijn dat hij nog tips heeft...
Groet, Rolf
Onder de categorie instellingen van de Banners module vind je het gebruikte sjabloon.
Voor het wisselen van foto's zou je ook image_rotator tag kunnen gebruiken, apart óf in de Banners module.
RonnyK is ook met soortgelijk iets bezig, kan zijn dat hij nog tips heeft...
Groet, Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Dank je Rolf. Ik had ook de gedachte om 3x de rotator ondr elkaar te plaatsen. Wat ik nog niet weet hoe ik dat kader er omheen kan krijgen. Heb je daar een ide bij?
Gregor
Gregor
Als je de source bekijkt van de site die je linkt, zie je dat hij de banner image als background drukt, waarna afwisselend 2 covers als image worden gepakt, welke het frame over de banner (background) plaatsen.
Ronny
Plaats de {image_rotator} tag IN het banners sjabloon, dan zal de rest van de site niet veranderen...Gregor wrote: Dank je Rolf. Ik had ook de gedachte om 3x de rotator ondr elkaar te plaatsen. Wat ik nog niet weet hoe ik dat kader er omheen kan krijgen. Heb je daar een ide bij?
Gregor
Of denk ik nu te simpel

Rolf

LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
dankjewel Ronny. Wat ik niet kan vinden, is waar die achtergrond wordt geplaatst. Met cssedit zie ik 'm niet terug en vraag me af waar ze die verstopt hebben. Of zou ik 'm als background in de banjer template kunnen plaatsen en dan de thumbs of rotator erna plaatsen?RonnyK wrote: Als je de source bekijkt van de site die je linkt, zie je dat hij de banner image als background drukt, waarna afwisselend 2 covers als image worden gepakt, welke het frame over de banner (background) plaatsen.
Ronny
Gregor
Volgens mij is het iets als...
Je kunt ook gewoon vier keer de eerste herhalen, maar dan loop je het risico, dat plaatje 8 b.v. 2 keer wordt getoond
Als je b.v. 40 plaatjes benoemd, dan kun je met "rand:40" wel aangeven dat hij tot 40 een random cijfer moet kiezen, dan kun je natuurlijk wel 4 keer hem een random waarde laten kiezen, i.p.v. het opvolgende nummer.
Ronny
Door vervolgens plaatjes te plaatsen met als naam image1.jpg t/m image13.jpg krijg je dus variabel plaatjes....{capture assign='num'}{1|rand:10}{/capture}
Je kunt ook gewoon vier keer de eerste herhalen, maar dan loop je het risico, dat plaatje 8 b.v. 2 keer wordt getoond

Als je b.v. 40 plaatjes benoemd, dan kun je met "rand:40" wel aangeven dat hij tot 40 een random cijfer moet kiezen, dan kun je natuurlijk wel 4 keer hem een random waarde laten kiezen, i.p.v. het opvolgende nummer.
Ronny
Last edited by RonnyK on Sat Apr 17, 2010 1:54 pm, edited 1 time in total.

Dank je wel voor jullie (Rolf en Ronny), hulp!
Gregor
Last edited by Gregor on Sat Apr 17, 2010 4:33 pm, edited 1 time in total.