Eerst en vooral moet ik melden dat het hier een site betreft in een sub-map van de root hosting, dus:
www.mijndomein.be/testsite/
En dat er al een CMSMS site draait in de root : dus www.mijndomein.be, en dat daar ook gebruik wordt gemaakt van FEU zonder enige problemen.
De problemen situeren zich dus op de testsite in de sub-map.
Ik heb 2 problemen:
1/ ik kan PHP-Captcha niet gebruiken, ik krijg telkens de melding dat het beeld niet juist werd over genomen, hn_captcha en GD_captcha werken wel. op de root site werkt PHP_captcha wel ??
2/ Alles gaat ok ik kan me als een gebruiker aanmelden, echter als ik voorbeeld mijn gebruikersgegevens wens aan te passen, dan krijg ik een error en kom ik op de homepagina terecht zonder opmaak
Ik krijg gelijkaardige error als ik de link voor het vergeten paswoord klikCatchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/mijndomein/domains/domein.net/public_html/submap/tmp/templates_c/FrontEndUsers^%%76^768^76849A2F%%module_db_tpl%
3AFrontEndUsers%3Bfeusers_changesettingsform.php on line 11
Op de hosting heb ik de mappen tmp, cache en de templates_c map de juiste rechten gegeven (777).Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/mijndomein/domains/domein.net/public_html/submap/tmp/templates_c/FrontEndUsers^%%5E^5ED^5EDE5C3C%%module_db_tpl%
3AFrontEndUsers%3Bfeusers_forgotpasswordform.php on line 13
Is dit gerelateerd aan het feit dat ik deze site test in een sub-map van de hosting (er werd nogthans een volledige nieuwe installatie gemaakt in deze map)
Het is dus een nieuwe installatie, laatste versie van CMSMS, en up-to-date modules (captcha, FEU, customcontent, formbuilder)
Iemand enig idee ?
Mvg,
Peter