Webshop

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
sk33l0
Forum Members
Forum Members

Webshop

Post by sk33l0 »

Ik wil graag met cmsms een webshop maken. Nu zag ik dat ik de modules shopmadesimple en cartmadesimple in ieder geval nodig heb. Tevens wil ik er een idealbutton aanhangen. Is hier een tutorial over te vinden? Op het forum kan ik namelijk niet veel vinden over hoe je precies te werk gaat.

zoals:

Ik kan een categoriepagina etc.  maken,maar.....

Waarom werkt pretty url niet?
Hoe koppel je ideal aan de webshop? ( ik weet hoe ik ideal moet aanvragen gaat dus puur om de implementatie).

Is dit de enige manier om een webshop te maken met cmsms want sms zit vol met bugs.
Last edited by sk33l0 on Thu Apr 15, 2010 1:36 pm, edited 1 time in total.
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Re: Webshop

Post by Evert B. »

Met onderstaande link van Callguy kom je misschien verder.
http://calguy1000.com/Blogs/8/60/cmsms- ... ow-to.html

En Hostguy hier heeft recentelijk een iDeal gateway gemaakt:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... 962.0.html

Misschien heb je daar wat aan?
sk33l0
Forum Members
Forum Members

Post by sk33l0 »

Die had ik zelf na lang zoeken ook gevonden en vind dat een veel beter systeem. Ik zal mijn bevindingen hier plaatsen en eventueel een korte tutorial schrijven als ik klaar ben om anderen te helpen.
hostguy

Post by hostguy »

Mochten er vragen/opmerkingen/verbeteringen zijn over de iDealgateway, dan laat het maar weten. De module is nog niet zo oud, maar heb 'm zelf ook draaien in een webwinkel.

Over een tijdje wil ik het nog uitbreiden naar meerdere betaalmodules naast elkaar, zodat Paypal en iDeal naast elkaar gebruikt kunnen worden. Maar ik hoor geruchten dat er nogal wat veranderingen binnen CMSMS op stapel staan, die ook betrekking hebben op deze module.
sk33l0
Forum Members
Forum Members

Post by sk33l0 »

Als ik een product toe voeg kan ik er geen extern  plaatje bij uploaden ( enkel in het tekstvak ). Is dit de enige manier of zie ik iets over het hoofd?
hostguy

Post by hostguy »

Moet je zelf velden toevoegen. In de products module vind je dit onder het tabblad Field definitions.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”