Module Products [semi-Opgelost]

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
FRS
Forum Members
Forum Members

Module Products [semi-Opgelost]

Post by FRS »

Hallo allemaal,

Ben voor een klant bezig met een website met daarin simpele product module.
Althans, ik dacht dat het simpel zou zijn. Nadat ik de module geinstalleerd had en een aantal dingen heb geprobeerd en toegevoegd, lukt me het maar niet om producten toe te voegen. Ik heb dit forum en google al afgezocht naar oplossingen, een duidelijke uitleg gevolgd, niets heeft nog geholpen.

Waarschijnlijk is het probleem eenvoudig op te lossen, maar ik kom er niet meer uit.
Het probleem is namelijk dat wanneer ik een product heb toegevoegd, incl afbeelding, er vervolgens niets te zien is op de pagina.
In de pagina sjabloon heb ik de tag {products} staan, dus dan zou je denken dat er gewoon wat weergegeven moet worden.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Misschien dat de standaard templates niet goed zijn???

Alvast bedankt voor de hulp!
Last edited by FRS on Tue Apr 20, 2010 7:16 pm, edited 1 time in total.
hostguy

Re: Module Products

Post by hostguy »

Als ik dit zo lees zit ik mij af te vragen of CMSMS hoofdletter gevoelig is: moet het niet {Products} zijn?
FRS
Forum Members
Forum Members

Post by FRS »

Bedankt voor je reactie!

Gelijk even geprobeerd en er komt iets te staan :D
Nog niet zoals ik het wil hebben, maar hier kan ik wel iets mee!
Thx!
FRS
Forum Members
Forum Members

Post by FRS »

De summarypagina (overzichtspagina met alle producten) heb ik nu aardig voor elkaar. Het volgende probleem heeft zich alweer voor gedaan. Wanneer er op een product geklikt wordt, moet er worden doorverwezen naar de detailpagina. Extra info, grotere afbeelding etc. Dit krijg ik echter niet voor elkaar.

Wanneer ik in de sjabloon van de overzichtspagina de tag {content}  plaats, komt er op die plaats extra informatie over het betreffende product te staan. Ik wil dus graag dat er naar een andere pagina verwezen wordt, waar alleen dat product op komt te staan. Ik heb geen flauw idee hoe dit op te lossen. Waarschijnlijk een doorverwijzing naar de detailpage, maar waar en hoe? Thats the question.

Voorbeeld van hoe het er nu uitziet:  http://autobedrijfnh.nl/index.php?page=occasions
deactivated010521

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 3:17 pm, edited 1 time in total.
FRS
Forum Members
Forum Members

Post by FRS »

Heeey, dat had ik nodig! :D

Hartstikke bedankt !  :-*
Lange tijd geleden heb ik zo hetzelfde moeten doen voor de nieuwsmodule, maar was het even kwijt.
Thx!!!
Rolf
Power Poster
Power Poster

Post by Rolf »

Hallo FRS,

Zou je in de titel van de eerste post [opgelost] willen plaatsen?
Dan kunnen anderen in het hoofd overzicht zien dat deze vraag al is opgelost...

Veel plezier met cmsms, Rolf  :)
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
FRS
Forum Members
Forum Members

Re: Module Products [Opgelost]

Post by FRS »

Ben ik nóg een keer...
Ik heb de module inmiddels helemaal naar wens aangepast op '1' enkel punt na.. nouja.. 2 dan.

1: Wanneer ik een paginalimit instel voor maximaal 5 producten per pagina, door pagelimit="5" in te voeren, dan gebeurt dit wel, maar vervolgens kan ik niet meer naar de volgende pagina's navigeren.

Deze code in de samenvattingsjabloon werkt dus niet:

Code: Select all

{if isset($pagecount) && $pagecount gt 1}
{$firstlink} {$prevlink}  {$pagetext} {$curpage} {$oftext} {$nextlink} {$lastlink} {$lastlink}
{/if}
Ik had zelf ook al een andere code geprobeerd, maar die werkt ook niet:

Code: Select all

{if $pagecount > 1}
  <p>
{if $pagenumber > 1}
{$firstpage} {$prevpage} 
{/if}
{$pagetext} {$pagenumber} {$oftext} {$pagecount}
{if $pagenumber < $pagecount}
 {$nextpage} {$lastpage}
{/if}
</p>
{/if}
Wie o wie kan mij hier (nogmaals) mee helpen?  ?? ??? ?? ;)
Er gaat iig iets mis met de verwijzing naar de oudere pagina's. De pijltjes zijn namelijk wel klikbaar, maar je komt dan weer terug op de voorste pagina.

Mijn tweede probleem is dat ik de sortby="product_name,price,created" tag niet werkend krijg. Waarschijnlijk zelfde verhaal als de pagelimit, alleen hier heb ik ook helemaal geen code van in de samenvattingsjabloon.

Voorbeeld van het probleem is te bekijken via: http://autobedrijfnh.nl/index.php?page=occasions
Wederom alvast hartelijk dank voor enige hulp hiervoor!  :-*
Last edited by FRS on Tue Apr 20, 2010 7:18 pm, edited 1 time in total.
FRS
Forum Members
Forum Members

Re: Module Products [semi-Opgelost]

Post by FRS »

Niemand?  :'(
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”