foto uploaden bij pagina
Moderator: velden
foto uploaden bij pagina
Met de nieuwsmodule is het mogelijk om direct bij het invoeren van een bericht, een foto mee te uploaden. Nu vroeg ik me af, bestaat er ook zoiets voor gewone conten? Of moet ik dan uploaden via bestandsbeheer/afbeeldingbeheer en een oneline contentblock maken om de url in te voeren?
Re: foto uploaden bij pagina
Kan gewoon via TinyMCE.
Recent in het forum geweest, begint vanaf hier:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... #msg200888
Grt. Rolf
Recent in het forum geweest, begint vanaf hier:
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... #msg200888
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Euh, dat is dus precies NIET wat ik in de openingspost omschrijf.
Ik wil het bestand UPLOADEN vanaf de content-toevoegen pagina, zonder eerst via de filemanager te moeten.
Bovendien zou de afbeelding dan alleen in het tekstgedeelte terecht kunnen komen en NIET op de plaats waar ik 'm wil hebben in de template (in de header van de site dus).
Ik wil het bestand UPLOADEN vanaf de content-toevoegen pagina, zonder eerst via de filemanager te moeten.
Bovendien zou de afbeelding dan alleen in het tekstgedeelte terecht kunnen komen en NIET op de plaats waar ik 'm wil hebben in de template (in de header van de site dus).
OhhmcDavid wrote: Euh, dat is dus precies NIET wat ik in de openingspost omschrijf.

Hoofdletters komen over als schreeuwen en dat voelt niet lekker als je iemand probeert te helpen!
Dat staat dus ook beschreven in de genoemde topicmcDavid wrote: Ik wil het bestand UPLOADEN vanaf de content-toevoegen pagina, zonder eerst via de filemanager te moeten.

Maar je zult wel via TinyMCE moeten gaan.
Een apart uploadveld in de pagina zal lastig worden...
®
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Hmm ok dat is jammer.
Via TinyMCE gaat niet werken, ik wil namelijk plaatjes kunnen uploaden voor in de header, dat staat dus helemaal los van de content.
Dan maar met een tussenstap via de filemanager, en een oneline input in de header zodat ik toch per pagina een specifieke header-afbeelding kan kiezen.
Via TinyMCE gaat niet werken, ik wil namelijk plaatjes kunnen uploaden voor in de header, dat staat dus helemaal los van de content.
Dan maar met een tussenstap via de filemanager, en een oneline input in de header zodat ik toch per pagina een specifieke header-afbeelding kan kiezen.
-
- Forum Members
Maak dan via de CTL Module Maker een kleine module aan voor de header afbeeldingen.
Is zo gefixed en dan kan je precies doen wat je wilt.
Is zo gefixed en dan kan je precies doen wat je wilt.