Over welke gebruiksrechten moet een backoffice editor user beschikken om met galley modulle te werken?
Als mijn editor nu een afbeelding verwijderd via het afbeelding beheer, geeft de gallery module verschillende errors.
Als ik dan als admin inlog en eens door de gallery module en het afbeelding beheer loop zijn deze errors plots verdwenen...
Doet mij vermoeden dat de user niet over alle nodige rechten beschikt....
Gallery user rights voor editor profile?
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: Gallery user rights voor editor profile?
De rechten "Use Gallery" zou voldoende moeten zijn.
Gebeurt dit bij elke willekeurige afbeelding? Bij mij gaat dat goed...
Het enige wat ik kan bedenken waardoor die foutmeldingen kunnen ontstaan (zonder de foutmeldingen te kennen) is dat de gebruiker een afbeelding heeft verwijderd die als album-cover was ingesteld. Door voor die subgalerij een andere afbeelding als default in te stellen, zou de foutmeldingen dan doen weggaan. Kun je dit bevestigen?
Ik zal kijken of ik dat met de komende release op kan lossen.
Bedankt voor de melding 8)
Gebeurt dit bij elke willekeurige afbeelding? Bij mij gaat dat goed...

Het enige wat ik kan bedenken waardoor die foutmeldingen kunnen ontstaan (zonder de foutmeldingen te kennen) is dat de gebruiker een afbeelding heeft verwijderd die als album-cover was ingesteld. Door voor die subgalerij een andere afbeelding als default in te stellen, zou de foutmeldingen dan doen weggaan. Kun je dit bevestigen?
Ik zal kijken of ik dat met de komende release op kan lossen.
Bedankt voor de melding 8)
Last edited by Jos on Thu Feb 18, 2010 11:27 pm, edited 1 time in total.
-
- Forum Members
Re: Gallery user rights voor editor profile?
Ja, dat zal het geweest zijn!