Hallo allemaal,
Weer een probleempje van mijn kant; ik heb al heel wat websites voorzien van formulieren d.m.v formbuilder, echter heb ik bij een nieuwe site een probleempje.
Via de search kwam ik op iemand die hetzelfde probleem heeft als mij, echter geen oplossing:
http://dev.cmsmadesimple.org/bug/view/4149
Als ik een formulier toevoeg ziet dit er opzich goed uit, alleen als ik iets wil verzenden doet het formulier niets behalve zichzelf refreshen. Ook wordt er geen mailtje gestuurd naar een ingesteld emailadres.
Ook heb ik formbuilder meerdere keren geherinstalleerd en een voorbeeldformulier gebruikt maar ook hier doet ie niets behalve refreshen als je op verzenden drukt. Via cmsMailer kan ik wel testmailtjes versturen.
Iemand een ideetje wat het probleem kan zijn>
[SOLVED] Formbuilder formulier doet niets
Moderator: velden
[SOLVED] Formbuilder formulier doet niets
Last edited by sjukke on Thu Feb 25, 2010 8:54 am, edited 1 time in total.
Re: Formbuilder formulier doet niets
Sjukke,
Welke cms versie werk je mee?
Rolf
Welke cms versie werk je mee?
Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Dag Rolf,
Ik werk met versie 1.6.6, volgens mij is dit de nieuwste.
Formbuilder versie 1.73.14.
Alvast bedankt, groeten
Ik werk met versie 1.6.6, volgens mij is dit de nieuwste.
Formbuilder versie 1.73.14.
Alvast bedankt, groeten
Heb je een link? Eventueel via pm...
®
®
Ik had dit probleem ook, alleen bij mij was het verholpen door CMSMailer nogmaals goed in te stellen. Daar stond blijkbaar iets fout.sjukke wrote: Hallo allemaal,
Weer een probleempje van mijn kant; ik heb al heel wat websites voorzien van formulieren d.m.v formbuilder, echter heb ik bij een nieuwe site een probleempje.
Via de search kwam ik op iemand die hetzelfde probleem heeft als mij, echter geen oplossing:
http://dev.cmsmadesimple.org/bug/view/4149
Als ik een formulier toevoeg ziet dit er opzich goed uit, alleen als ik iets wil verzenden doet het formulier niets behalve zichzelf refreshen. Ook wordt er geen mailtje gestuurd naar een ingesteld emailadres.
Ook heb ik formbuilder meerdere keren geherinstalleerd en een voorbeeldformulier gebruikt maar ook hier doet ie niets behalve refreshen als je op verzenden drukt. Via cmsMailer kan ik wel testmailtjes versturen.
Iemand een ideetje wat het probleem kan zijn>
in 1.6.6 is er een regel toegevoegd aan de .htaccess file. denk dat dit jouw probleem ook oplost. kijk hiervoor in de doc map. grt. rolf.
Hardstikke bedankt rolf, het probleem zat inderdaad in het .htaccess bestand die voor de mod_rewrite zorgt.