Is het mogelijk om de bestaande tags om upcoming events uit Calander (niet CGCalendar) steeds per lijn zichtbaar te maken die dan automatisch als een soort rotator een volgende regel laat zien? Ehhh, is deze uitleg duidelijk
Wat mijn idee is, is dat je van de upcomming events een soort lichtkrant maakt die steeds 1 regel van de upcomming events laat zien, waar je dan weer op kunt klikken om het feitelijke kalender item te zien. Het idee van Dreamweaver begrijp ik hierbij niet.
Ik bedoelde eigenlijk alleen dat je Dreamweaver het beste kan gebruiken om eerst te maken zoals je het uiteindelijk wilt hebben.
Direct in CMS MS iets opbouwen is onoverzichtelijk en werkt niet makkelijk.
Als je in Dreamweaver uiteindelijk alles gemaakt heb zoals je het voor ogen hebt, dan kun je dat gebruiken als template voor je module waarbij je alle tekst vervangt voor de benodigde {tags}.
Nog los dat ik geen DW op mijn Mac heb, zou ik zo 4-5-6 niet weten hoe ik de komende events uit de db moet halen en per regel kan laten zien om x seconden later de volgende row uit de db te laten zien.
Het enige nadeel aan deze module is, dat deze met werkt. Dit is eigenlijk een beetje verouderd... Maar het werkt nog wel! De bron van de module is News, maar wellicht kan deze ook voor een andere module worden gebruikt.
Hier word gebruik gemaakt van het jcarousel script. Deze laat alle li's in een ul list roteren. Hier kun je met de gewenste {tag} de informatie oproepen en zo kun je het laten roteren.
Het enige nadeel aan deze module is, dat deze met werkt. Dit is eigenlijk een beetje verouderd... Maar het werkt nog wel! De bron van de module is News, maar wellicht kan deze ook voor een andere module worden gebruikt.
Groet, Rolf
Dank je Rolf.
Vraag me alleen af hoe ik daar Calender in krijg i.p.v. News. Heb jij enig idee?
Als de Banner module deze functie zou kunnen krijen... Future request...
Hier word gebruik gemaakt van het jcarousel script. Deze laat alle li's in een ul list roteren. Hier kun je met de gewenste {tag} de informatie oproepen en zo kun je het laten roteren.
Dank je voor het voorbeeld en de js-suggestie. Ik wil in eerste instantie zien of ik het met modules van cmsms werkend kan krijgen.
Module is in het Frans, maar ik heb een vertaling. Zal deze aan de developer mailen als ik er ook klaar mee ben
Het standaard sjabloon is gemaakt voor de News module, maar is prima om te bouwen voor andere modules.
Leuk al die suggesties. Dank je Michael. Waar ik tegen aanloop, is dat programmeren niet zo mijn vaardigheid is, ik het conceptueel wel kan bedenken, maar als het op aanpassen van sources komt, dat ik dan toch snel mijn beurt voorbij moet laten gaan. Dus in die zin sta ik open voor suggesties
Klopt, er moet nog wat gebeuren aan deze module, maar denk wel dat de basis van het ontwerp goed is.
Ik gebruik het nu op een website in wording ;)
Maar ook hier kun je hem al vinden: http://atmytestsite.com/slide.html