Ik ben een tijdje aan het proberen om een reactieformulier van CGFeedback te stylen met CSS.
Wat ik vreemd vind is dat er geen standaard css-stylesheet aan deze module gekoppeld is, of zit ik fout?
Nu lukt het me redelijk om alles in het sjabloon te stylen alleen krijg ik het textvak niet goed, deze loopt rechts nog buiten de fieldset. Voorbeeld: http://test.wpbremer.nl/news/7/39/Nog-m ... s-proberen
Kan iemand mij verder helpen? Of is er ergens documentatie te vinden hoe je CGFeedback verder opzet, in de modulehulp staat maar zeer beperkte informatie.
Alvast bedankt
CGFeedback en css styling
Moderator: velden
Re: CGFeedback en css styling
Standaard krijgt een textarea 80*15 mee....
Dit is te stylen door het specifiek op te geven, b.v.:
textarea {
width: 300px;
height: 15em;
}
Overigens denk ik dat er geen default stylesheet bijzit, omdat de module in principe gekoppeld is aan een andere module, dus b.v. aan CGBlog, News o.i.d. en vervolgens in die DIV-aanroepen e.d. meeloopt.
Ronny
Dit is te stylen door het specifiek op te geven, b.v.:
textarea {
width: 300px;
height: 15em;
}
Overigens denk ik dat er geen default stylesheet bijzit, omdat de module in principe gekoppeld is aan een andere module, dus b.v. aan CGBlog, News o.i.d. en vervolgens in die DIV-aanroepen e.d. meeloopt.
Ronny
Last edited by RonnyK on Fri Feb 19, 2010 10:56 am, edited 1 time in total.
Re: CGFeedback en css styling
He Ronny,
bedankt voor je snelle reactie, het is met gelukt om het beter te stylen, alleen ik heb nog 1 vraagje.
Kun je mij uitleggen waarvoor de div-style .util-clearb dient?
Alvast bedankt
bedankt voor je snelle reactie, het is met gelukt om het beter te stylen, alleen ik heb nog 1 vraagje.
Kun je mij uitleggen waarvoor de div-style .util-clearb dient?
Alvast bedankt