Hallo,
Voor een nieuw te bouwen site zoek ik een template met een top en left menu met 1 column. Die zit er standaard niet in. Op de CMS theme site vind ik er ook geen een. Heeft iemand een dergelijke template beschikbaar? Met de bijbehorende stylesheet? Of een url waar ik deze kan downloaden?
Boder.
[Opgelost] Top en left template
Moderator: velden
[Opgelost] Top en left template
Last edited by boder on Tue Feb 16, 2010 6:28 pm, edited 1 time in total.
Re: Top en left template
Volgens mij zijn er een aantal templates (in de standaard installatie van CMSms) die hier wel aan voldoen; top, leftmenu en 1 column
- * CSSMenu left + 1 column
- * Left simple navigation + 1 column
- * ShadowMenu left + 1 column
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
"Top simple navigation + left subnavigation + 1 column"boder wrote: Voor een nieuw te bouwen site zoek ik een template met een top en left menu met 1 column
Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Rolf, erpee,
Bij "Top simple navigation + left subnavigation + 1 column" worden de sub menu's van top in het left submenu getoond. Dat is niet wat ik zoek. In TOP komen 3 hoodmenu keuzes met hun eigen submenu's en in LEFT komen andere hoofdmenu keuzes me hun eigen submenus.
Het gaat om een site voor het verhuren van vakantie bungalows:
In TOP komen de namen van de 3 bungalows te staan, met hun eigen submenus. Zoals de TOP template.
In LEFT komen de algemene onderwerpen te staan, zoals route beschrijving, contact e.d. Zoals de left template. Dus niet de submenus van TOP.
Ik zoek dus de combinatie van TOP en LEFT in één template. Kan dat?
Boder
Bij "Top simple navigation + left subnavigation + 1 column" worden de sub menu's van top in het left submenu getoond. Dat is niet wat ik zoek. In TOP komen 3 hoodmenu keuzes met hun eigen submenu's en in LEFT komen andere hoofdmenu keuzes me hun eigen submenus.
Het gaat om een site voor het verhuren van vakantie bungalows:
In TOP komen de namen van de 3 bungalows te staan, met hun eigen submenus. Zoals de TOP template.
In LEFT komen de algemene onderwerpen te staan, zoals route beschrijving, contact e.d. Zoals de left template. Dus niet de submenus van TOP.
Ik zoek dus de combinatie van TOP en LEFT in één template. Kan dat?
Boder
Ja, het is een kwestie van spelen met de {menu} tag. Start_level etc.
Kies een template die qua layout naar je wens is.
In de top neem je dan bijv. een css menu sjabloon
In de sidebar neem je een simple_navigation menu sjabloon, met een andere start_level en/of start_element parameter
De help tekst van de menu_manager biedt veel info hierover, ook kun je in de bestaande sjablonen zie hoe het werkt.
Maar het blijft even spelen...
Als het niet lukt dan horen we het wel
Suc6 Rolf
Kies een template die qua layout naar je wens is.
In de top neem je dan bijv. een css menu sjabloon
In de sidebar neem je een simple_navigation menu sjabloon, met een andere start_level en/of start_element parameter
De help tekst van de menu_manager biedt veel info hierover, ook kun je in de bestaande sjablonen zie hoe het werkt.
Maar het blijft even spelen...
Als het niet lukt dan horen we het wel

Suc6 Rolf

LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Re: [Opgelost] Top en left template
Rolf,
Ik ga het proberen, bedankt voor de input.
Boder
Ik ga het proberen, bedankt voor de input.
Boder