sjukke wrote:
Hoi CMS-er,
Ik dat jij ook de module "Babel" gebruikt, daarover heb ik een vraagje:
Ik heb gezorgd dat in plaats van een list item vlaggen komen met hulp van een eerder topic; dit is mijn menu template code:
{foreach from=$languages item="language"}
url}">code}.jpg" class="img" title="{$language->name}" alt="{$language->name}"/>
{/foreach}
Nu heb ik twee templates, 1 voor home en 1 voor alle overige andere pagina's. Als ik daar mijn vlaggenmenu aanroep via {babel action="menu" template="flags"} werkt het op de eerste template, op de tweede (vervolgtemplate) doet ie niks. Hij staat op precies dezelfde plek in mn HTML en ik heb em 38 keer gechecked op typo's en dergelijke maar hij staat er gewoon goed...
Ik snap er geen snars meer van. Ook {babel action="menu"} werkt niet op mijn vervolgpagina.
Ook heb ik m ingevoegd als global content block, op de homepage (template 1) werkt ie als een tiet, op de vervolgtemplate doet ie helemaal niks.. De div waar de tag in staat blijft gewoon leeg.
Beste Sjukke,
Ik heb nog nooit gewerkt met de module Babel. Ik heb ook geen idee wat die zou moeten doen.
Wat ik heb gedaan is als volgt:
- Mijn menustructuur zo gemaakt zoals Rolf heeft aangegeven
- 4 templates gemaakt namelijk NL, EN, DU, FR,
- in die templates gezet:
{cms_selflink page=NL"}
{cms_selflink page=EN"}
{cms_selflink page="DE"}
{cms_selflink page="FR"}
- Ik denk dat er een code zou moeten zijn voor die CMS_selflink page waar je een plaatje aan kunt knopen.
Maar bij mij werkt het zo, ook mijn dropdownmenu, dankzij Rolf!!
Sorry dat ik je niet kan helpen met de module Babel.
M. vr. gr.
CMS-er