Problemen met installeren van modules

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Problemen met installeren van modules

Post by Rolf »

Ik kan inderdaad ook geen 'reset permissies' toets vinden in de Plesk Filemanager.
Zou toch mijn geld zetten op de webhost, zoals stylXpres aangeeft.
Ik heb zelf ook een fileownerprobleem website en die heb ik weer aan de praat gekregen met genoemde stappen, maar ja andere host, andere...

Lang leve Mijndomein.nl Dat werkt gewoon altijd, bijna saai  ;D

Je zou anders de modules lokaal moeten uitpakken en via de filemanager weer moeten uploaden. Zo kun je in ieder geval verder met de site.

Rolf  :)
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
brentnl
Power Poster
Power Poster

Re: Problemen met installeren van modules

Post by brentnl »

De website is al overgezet op een nieuwere server, (PHP 5.1.6 was hun nieuwste versie ofzo) , verdere updates konden ze niet doen ofzo. Safe mode moet nog steeds uitgezet worden.

Ik kwam er net alleen wel achter dat, na het overzetten op de nieuwe server, bestanden die ik upload via FTP gewoon de goede groep toegewezen krijgen. Dat was eerst niet het geval. Ik kan nu dus via ftp de hele module map uploaden en vervolgens installeren. Dit werkt naar behoren.

Via filemanager en plesk was dit geen doen, kon maar 1 bestand per keer en zip files konden niet uitgepakt worden op de server...

Iedereen in ieder geval bedankt voor de hulp, met een beetje omweg kan ik in ieder geval verder aan de website, zal de klant blij mee zijn  ;)

Enkel rest nu het probleem dat de uploads module nog niet goed werkt vanwege de rechten, hierdoor kan de klant straks zelf geen foto's en muziek uploaden, hoop echt zo dat 'safe_mode' het verschil maakt!
Last edited by brentnl on Tue Feb 02, 2010 1:00 pm, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”