Zie PB.Rolf wrote: Hmm, ik blijf toch het gevoel houden dat het in div-jes zit...
Wil je mij eens een tijdelijke admin login sturen, dan kan ik wat makkelijker testen.
®
[OPGELOST]NCNBlue Footer verplaatst naar de header in IE7
Moderator: velden
Re: NCNBlue Footer verplaatst naar de header in IE7
Re: NCNBlue Footer verplaatst naar de header in IE7
voorhammr,
Er is behoorlijk wat aangepast aan het standaard sjabloon, waardoor deze fout optreedt... Het standaard sjabloon zelf werkt prima!
Heb geprobeerd het aangepaste sjabloon te wijzigen om het weer goed te krijgen, dit lukte mij niet.
Ik heb een nieuwe sjabloon er in gekopieerd en vervolgens jouw aanpassingen weer terug gezet.
De footer blijft hierna weer beneden en de site is nu ook W3c Valid (IE7, IE8 en FF3.5.7)
Kan zijn dat ik wat aanpassingen over het hoofd heb gezien, maar dat moet je maar even controleren.
Het ziet er nu in ieder geval goed uit
Grt. Rolf
Er is behoorlijk wat aangepast aan het standaard sjabloon, waardoor deze fout optreedt... Het standaard sjabloon zelf werkt prima!
Heb geprobeerd het aangepaste sjabloon te wijzigen om het weer goed te krijgen, dit lukte mij niet.
Ik heb een nieuwe sjabloon er in gekopieerd en vervolgens jouw aanpassingen weer terug gezet.
De footer blijft hierna weer beneden en de site is nu ook W3c Valid (IE7, IE8 en FF3.5.7)
Kan zijn dat ik wat aanpassingen over het hoofd heb gezien, maar dat moet je maar even controleren.
Het ziet er nu in ieder geval goed uit

Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -