Hallo,
Ik gebuik FEU 1.6.11 en CMSMS 1.6.6
Ik wil vanuit FEU -> Beheer gebruikers exporteren naar een CVS file.
Excel opent en boven aan de sheet verschijnt de melding: "There is a problem with the options for Array field in record xxxxxl"
Heeft iemand een idee wat hier loos is?
FEU 1.6.11 Topic is solved
Moderator: velden
Re: FEU 1.6.11
Hoi peterbus,
Gebeurt ook op mijn testsite, waarschijnlijk een bug...
Ik zag dat er ook al een bugreport is gedaan:
http://dev.cmsmadesimple.org/bug/view/4458
Grt. Rolf
Gebeurt ook op mijn testsite, waarschijnlijk een bug...
Ik zag dat er ook al een bugreport is gedaan:
http://dev.cmsmadesimple.org/bug/view/4458
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Zou het iets te maken kunnen hebben met het gebruik (invoer door users bij regsitratie) van bepaalde leestekens?
Bij het testen kreeg ik deze meldingen ook wel en verwijderde dan de betreffende gebruiker. Daarna alles ok.
Ik was zelf ook al op zoek naar een bug report maar kon deze niet vinden. Wilde er toen één aanmaken maar kon niet inloggen. Was op dat moment wel "gewoon" ingelogd op de site.
Moet ik mij voor de Forge opnieuw registreren soms?
Bij het testen kreeg ik deze meldingen ook wel en verwijderde dan de betreffende gebruiker. Daarna alles ok.
Ik was zelf ook al op zoek naar een bug report maar kon deze niet vinden. Wilde er toen één aanmaken maar kon niet inloggen. Was op dat moment wel "gewoon" ingelogd op de site.
Bij mijn testsite staan geen aparte tekens in de velden, dus ik verwacht het niet...peterbus wrote: Zou het iets te maken kunnen hebben met het gebruik (invoer door users bij regsitratie) van bepaalde leestekens?
Voor de Forge heb je een apart inlogaccount nodig. Die van het forum werkt daar idd niet.peterbus wrote: Ik was zelf ook al op zoek naar een bug report maar kon deze niet vinden. Wilde er toen één aanmaken maar kon niet inloggen. Was op dat moment wel "gewoon" ingelogd op de site.
Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: