Ik wil ook komen, ben nieuw hier, en heb me nog niet voorgesteld: ingeborg dus, uit hengelo

Ik zag dat er meer mensen uit hengelo [en almelo] komen, kunnen we misschien samen rijden ?
Of gaat iedereen treinen ?
Groetjes,
ingeborg
Moderator: velden
Yep... misschien bij Edida achterop de motoringeborg wrote: Ik zag dat er meer mensen uit hengelo [en almelo] komen, kunnen we misschien samen rijden ?
Ik dacht vorige keer ook het meeste al wel te weten, maar je steekt er ALTIJD wat van op..... is mijn ervaringrvdv wrote:als ik dit moet doen voor dingen die ik al weet
Daar heb je helemaal gelijk inJos wrote:Ik dacht vorige keer ook het meeste al wel te weten, maar je steekt er ALTIJD wat van op..... is mijn ervaringrvdv wrote:als ik dit moet doen voor dingen die ik al weet![]()
Hoi Wouter ik heb zeker interesse in wat uitleg over de CTLModuleMaker, ik hoop dat je iets voor ons in elkaar kunt zetten... lijkt me top!wbroekman wrote: Ik denk dat ik er bij ben, zet mij maar op de lijst. Is er nog inhoud nodig? Wil wel iets laten zien als t handig is.. bijvoorbeeld - iets wat ik zelf als erg krachtig ervaar - gebruik maken van CTLModuleMaker voor eigen 'modules'...
Wouter Broekman
Pyramedia