Hoi hoi hulpvaardige forumlezers,
Op www.obsdetimp.nl is iets vreemds aan de hand met calender (zie linkermenu Kalender).
Wanneer je op een ingevoerd item klikt, kom je niet op de detail-pagina terecht maar in de backend.
Zie bijgevoegde printscreen.
Als ik bijv. in januari op de verjaardag van meneer Wim klik, krijg ik zelfs het inlogscherm. Vreemd hè?
Nb. Op muurkrant.org geeft calender (gebruikt als Agenda voor de diverse edities) totaal geen problemen.
Nb. Ik gebruik - volgens mij - de laatste versie van alles.
Er staat bij afhankelijkheden feucalender en FeuCalender. Ik zie echter alleen FeuCalender geïnstalleerd en in modulebeheer.
Graag jullie input.
[ Opgelost ] Calender toont details in backend (of zo iets)
Moderator: velden
- Edida
- Power Poster
[ Opgelost ] Calender toont details in backend (of zo iets)
Last edited by Edida on Tue Jan 05, 2010 8:49 pm, edited 1 time in total.
Edida
Re: Calender toont details in backend (of zo iets)
Hoi Edida.
Had al even voor je gekeken
Ik heb bij de Calendar instellingen een standaard pagina voor de Kalender ingesteld en nu werkt het weer normaal.
Groet, Rolf
Had al even voor je gekeken

Ik heb bij de Calendar instellingen een standaard pagina voor de Kalender ingesteld en nu werkt het weer normaal.
Groet, Rolf

- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- Edida
- Power Poster
Ja, dat krijg je als je Rolf zo af en toe applaus geeft! Daar issie zeer gevoelig voor! hihihi

Rolf,
Je bent echt geweldig hoor!
Ik moest wel twee keer zoeken, voor ik wist wat je bedoelde en waar je dat precies gedaan had.
Ik weet nu - denk ik - ook wat een Smarty-tag is.
Ja, een mens is nooit te oud om te leren.
Maaruh..... (d'r komt weer wat) zou je me nog kunnen helpen om de kalender gecentreerd op de pagina te zetten.
De code centreren heeft totaal geen effect.
In de pagina heb ik ook een horizontale lijn boven de kalender gezet, die is niet eens zichtbaar op de site.
Enig idee hoe dat kan?
Als die twee zaken weer zijn opgelost, kan ik hier weer [ Opgelost ] voor het item zetten! gheghe
(En dan kom ik vast en zeker binnenkort wel weer met een nieuw item met 'onsolved misteries' until Rolf!
)
Groetjes
Edida.

Rolf,
Je bent echt geweldig hoor!
Ik moest wel twee keer zoeken, voor ik wist wat je bedoelde en waar je dat precies gedaan had.
Ik weet nu - denk ik - ook wat een Smarty-tag is.

Ja, een mens is nooit te oud om te leren.

Maaruh..... (d'r komt weer wat) zou je me nog kunnen helpen om de kalender gecentreerd op de pagina te zetten.
In de pagina heb ik ook een horizontale lijn boven de kalender gezet, die is niet eens zichtbaar op de site.
Enig idee hoe dat kan?
Als die twee zaken weer zijn opgelost, kan ik hier weer [ Opgelost ] voor het item zetten! gheghe
(En dan kom ik vast en zeker binnenkort wel weer met een nieuw item met 'onsolved misteries' until Rolf!

Groetjes
Edida.
Edida
Nee hoor, wees niet bangSven A wrote: Heb jij alle backend logins van de forum leden om zo een nog betere service te kunnen geven?

Maar ik vraag al snel of ik bij iemand even mag inloggen als er wat onduidelijke problemen zijn.
Vaak als je het probleem zelf ziet, dan los je het zo op.
Dat scheelt soms vele berichtjes op het forum, en dat scheelt mij weer wat energie...

Bij de meeste websites wordt even een tijdelijk account aangemaakt, die later weer wordt verwijderd. Maar bij sommige websites niet en dat is soms wel eens gemakkelijk

Nou, ik doe dit alles niet voor het Karma hoor, al moet ik toegeven dat het wel érg leuk is om te krijgen...Edida wrote: Ja, dat krijg je als je Rolf zo af en toe applaus geeft! Daar issie zeer gevoelig voor! hihihi

Ik vind het gewoon leuk om mensen te kunnen helpen.
Door omstandigheden kan ik fysiek niet zoveel en zo kun je toch nog een beetje nuttig bezig zijn.
Als je de hele dag achter de geraniums zit, wil nog niet zeggen dat je jezelf ook zo moet gedragen

Jullie ook bedankt, Edida en SvenA!
®olf
Als je dit in het kalender sjabloon doet wel.Maaruh..... (d'r komt weer wat) zou je me nog kunnen helpen om de kalender gecentreerd op de pagina te zetten.
Code: Select all
<center>
<table class="cal" id="{$table_id}" cellspacing="2" cellpadding="0">
...
...
</table>
</center>
De lijn wordt 'tegengehouden' door de stylesheet: TIMP - Accessibility and cross-browser toolsIn de pagina heb ik ook een horizontale lijn boven de kalender gezet, die is niet eens zichtbaar op de site.
Enig idee hoe dat kan?
Daar staat:
Code: Select all
/*
accessibility divs are hidden by default
text, screenreaders and such will show these
*/
.accessibility, hr {
position: absolute;
top: -999em;
left: -999em;
}
Bij deze [Opgelost]Als die twee zaken weer zijn opgelost, kan ik hier weer [ Opgelost ] voor het item zetten! gheghe
Alvast voor de 23ste, ik gebruik de koffie gewoon zwart hoor :P
Grt. Rolf

- Edida
- Power Poster
Rolf wrote: Bij de meeste websites wordt even een tijdelijk account aangemaakt, die later weer wordt verwijderd. Maar bij sommige websites niet en dat is soms wel eens gemakkelijkOf niet Edida?
![]()

Mij hoor je niet klagen, hoor!

't Is net alsof er kaboutertjes aan het werk zijn geweest. Terwijl ik nog probeer Rolfs uitleg helemaal goed te begrijpen, zijn de veranderingen al aangebracht en ziet het er weer helemaal uit, zoals ik bedoeld heb!

Rolf, again: You're the greatest. Ik zou je toch haast - dwars door de sneeuw - een verse pot geranriums brengen.
Ja, haast.... we houden het maar bij de verse pot - zwarte - koffie (my taste also!)
Tnx!!!
Edida
Edida