Hej,
Jeg har netop downloaded og installeret modulet ImageUpload, for det svarer ifølge beskrivelsen til behovet for en af de sites, jeg bestyrer. Men hvordan anvender man det. Jeg kan sagtens som administrator bruge det, men modulet ses ikke i menuen for bruger-gruppen "editor" - og det var jo ligesom det, der var hele meningen.
Kort sagt: Hvor anvendes modulet efter hensigten?
ImageUpload
Moderator: Silmarillion
- Silmarillion
- Dev Team Member
Re: ImageUpload
Imageupload blir ikke udviklet mere... Prøv neoupload der kan det samme og meget mere... Det kræver neomodule og meodatastorage men er derudover meget ligetil!
Morten, der har lavet både imageupload og neo-serien
Morten, der har lavet både imageupload og neo-serien
Hej, Morten.
Nu har jeg installeret neoupload, neomodule og neodatastorage. Men resultatet er indtil videre det samme. Jeg kan se dit modul, når jeg er logget på som administrator, men brugere fra gruppen 'Editor' kan ikke se dit modul i menuen. Når jeg forsøger at uploade et billede (som administrator), går der et eller andet galt mellem trin 3 og 4, så jeg ikke får mulighed for at vælge filer. Hvad er der galt?
Nu har jeg installeret neoupload, neomodule og neodatastorage. Men resultatet er indtil videre det samme. Jeg kan se dit modul, når jeg er logget på som administrator, men brugere fra gruppen 'Editor' kan ikke se dit modul i menuen. Når jeg forsøger at uploade et billede (som administrator), går der et eller andet galt mellem trin 3 og 4, så jeg ikke får mulighed for at vælge filer. Hvad er der galt?
- Silmarillion
- Dev Team Member
Øhm, ja det kan jo være 1000 ting der er galt... Når jeg releaser et modul, så virker det på de serverer jeg har adgang til, men der er så mange ting der kan gå galt og jeg kan ikke rette alt uden at have både ftp og cmsms-adgang til serveren med problemet.
Jeg vil meget gerne kigge på din opsætning, men det kræver desværre temmelig meget adgang.
Mht. Editor-problemet, så benytter NeoUpload (og ImageUploadd, for den sags skyld) Manage Files-tilladelsen, og den har Editor-gruppen vist ikke fra starten...
sil.
Jeg vil meget gerne kigge på din opsætning, men det kræver desværre temmelig meget adgang.
Mht. Editor-problemet, så benytter NeoUpload (og ImageUploadd, for den sags skyld) Manage Files-tilladelsen, og den har Editor-gruppen vist ikke fra starten...
sil.
De omfattende adgangsrettigheder til server og cms giver jeg ikke fra mig. Jeg kan evt. offline sende dig screendumps med oversigt over rettigheder for brugergrupper og andre opsætningsoversigter. Hvis ikke det er tilstrækkeligt, finder jeg hellere en anden løsning.
Undskyld jeg blander mig.
Silmarillion
De 2 moduler du nævner kan ikke installeres:
Får denne fejlmeddelelse:
Fejl!
Tjeksum fejl. Dette skyldes formentlig en fejlbehæftet fil, enten forårsaget af fejl ved indsættelse i modul-biblioteket eller ved overførsel til din maskine.
expected: e2bea7e9064f214d7a6dae616eeaa07d and got ed0d8d99e1636571fee81dcd804b74ba
Mvh.
Søren
Silmarillion
De 2 moduler du nævner kan ikke installeres:
Får denne fejlmeddelelse:
Fejl!
Tjeksum fejl. Dette skyldes formentlig en fejlbehæftet fil, enten forårsaget af fejl ved indsættelse i modul-biblioteket eller ved overførsel til din maskine.
expected: e2bea7e9064f214d7a6dae616eeaa07d and got ed0d8d99e1636571fee81dcd804b74ba
Mvh.
Søren