Hoi,
Ik kan via het instellingen van google kalender een code kopieren met als tages Iframe.
Make sense.
Echter: als ik de code in het html gedeelte van een pagina in cms ms plak accepteert hij hem niet. Sterker nog: bij toepassen of versturen negeert hij de code!
Hoe los ik dit nu weer op...
Google agenda - nogmaals
Moderator: velden
-
- Forum Members
Google agenda - nogmaals
Last edited by arjandevries on Sat Nov 28, 2009 7:50 am, edited 1 time in total.
Re: Google agenda
Denk het niet, je gebruikt data van de Google Calendar op je website.arjandevries wrote: Je ziet ze wel. De google agenda op een website.
Is dit wat anders dan de google calender module?
Forge wrote: Retrieve data from Google Calendars and format using Smarty templates.
Gezien de waslijst van vragen in de Forge denk ik niet dat deze module (nog) functioneert.arjandevries wrote: Als ik daar mee stoei krijg ik niet de agenda te zien.
Forge wrote: Date: 2009-07-22 05:50
Posted By: Bigbenz69 (Bigbenz69)
Hi,
Does anyone succeed to install GoogleCalendar 0.1.1 on CMSMS 1.6. It's not
working for me and I don't understand why.
Grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Re: Google agenda - nogmaals
Hallo arjandevries
Als je een nieuwe vraag hebt gerelateerd aan het eerste onderwerp, dan kun je beter een nieuwe reactie op de topic maken.
Op deze manier blijft de lijn in de vraagstelling doorlopen en kan het ook nuttig zijn voor anderen met dezelfde problemen.
Daarnaast krijgen mensen die gereageerd hebben op je eerste post geen e-mail melding dat er een nieuwe reactie/vraag is. En krijg je dus ook geen antwoord
In deze recente topic staat meer info
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... #msg186836
Grt. Rolf
Als je een nieuwe vraag hebt gerelateerd aan het eerste onderwerp, dan kun je beter een nieuwe reactie op de topic maken.
Op deze manier blijft de lijn in de vraagstelling doorlopen en kan het ook nuttig zijn voor anderen met dezelfde problemen.
Daarnaast krijgen mensen die gereageerd hebben op je eerste post geen e-mail melding dat er een nieuwe reactie/vraag is. En krijg je dus ook geen antwoord

Kijk eens naar de tag {embed}.met als tages Iframe
In deze recente topic staat meer info
http://forum.cmsmadesimple.org/index.ph ... #msg186836
Grt. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: