Jos wrote:
Heeft NMS de mogelijkheid om een gebruiker na aanmelding de aanmeldingsgegevens te tonen via een instelbare template?
Als je in die template de variabele {$email} (?) ter beschikking hebt, dan kun je daar wellicht je UDT plaatsen met die variabele als parameter. Iets als {MailNewSubscription emailadres=$email}
In je UDT heb je dan de email beschikbaar als $params['emailadres']
Ja die mogelijkheid is er, en de variabele is dan ook {$email} inderdaad.
template bericht dat getoond wordt na emailbevestiging
Code: Select all
Thank you {$username}. Your email address {$email} has been marked as confirmed as of {$dateconfirmed|cms_date_format}. Your uniquid (for future reference) is {$uniqueid}
Nu weet ik niet goed hoe ik dit verder aan moet passen,
mail('email@domein.info','Nieuwe aanmelding','$params['email'] heeft zich aangemeld');
deze code werkt niet, en krijg ik de volgende foutmelding wanneer ik de UDT op probeer te slaan.
* Incorrecte code ingevoerd.
* Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/id2229/domains/joeymanders.nl/public_html/inloggen/edituserplugin.php(103) : eval()'d code on line 1
Nu heb ik dus die template aangepast met:
Thank you {$username}. Your email address {$email} has been marked as confirmed as of {$dateconfirmed|cms_date_format}. Your uniquid (for future reference) is {$uniqueid}
{aanmeldingnieuwsbrief emailadres=$email}
En zou de admin dus een mail moeten krijgen zodra iemand zich aangemeld heeft EN zijn emailadres bevestigd heeft..